En blocket-annons
Jag hör ju inte riktigt hemma på rif så jag vet inte ifall det finns nån färdig tråd redan jag ska skriva i angående annonser eller ifall denna varit uppe nånstans redan. Vet bara att mitt hjärta går i bitar för denna råtta som sitter alldeles ensam i världens absolut tråkigaste bur. Tänkte bara ge folket här en chans att få upp ögonen för annonsen. Blir så himla ledsen när jag ser sånt här. Hade man inte varit hyper-allergisk mot råttor så….
Tyvär tror jag att det är försent för den råttan att få vänner när hon är så gammal.

Man blir upprörd när man ser såna annonser.Tyvärr är det många råttor som har så där.Folk som skaffar husdjur utan att ha skaffat information om djuret innan.Råttor är tex flockdjur.. Hon har inte ens en liten hängmatta att ligga och mysa i
.Det är hemskt.Tyvärr har jag 3 hanråttor så det funkar inte.Hon var väldig lik min Nisse som är i gick bort i somras.

Uscha, jag tkr nästan att hon borde avlivas, hon är ju nog för gammal för att få vänner och hon är ju inte tam skriver ägaren… djurplågeri det där…

Usch, vilket tråkigt liv den råttan måste ha haft
Helt ensam i en extremt tråkig bur och dessutom inte tam så ingen lär ju ha aktiverat henne utanför buren heller
Mitt hjärta går sönder, den här ägaren borde anmälas!