Min hemsida
Jag har nu ändrat om lite på min hemsida och skulle bli jätte glad om ni ville komma med åsikter. Freewebs är underbart när det fungerar.
Hemsidan

Jag tycker den är stilren och fin 
Nope. :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
funkar inte för mig oxå

Vi provar igen då rif fått krupp och hängt sig.
www.freewebs.com/shannaras

Jättefin hemsida! Så mysigt med ljusen och bebisen på förstasidan är helt underbar
Tycker i övrigt att hemsidan är upplagd på ett bra sätt; välstrukturerad och välformulerad. Så inga andra synpunkter från mitt håll
Kollar ni längst upp där man skriver addressen så ser ni att hennes sida står där, men att rattor.ifokus.se osv också är där samtidigt, så då äre bara att ta bort allt utom hennes hemsideadress xD
Mvh Nathalie
Fixade länken i #0 :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#7 Tack
Va kul att ni tycker om den. Jag har äntligen fattat hur man gör för att få lite extra detaljer sen att dom inte blir som man vill när man publlicera är en annan sak
Ser trevligt ut!
Så bra med en kalender!

Ja, din hemsida är jättefin! Jag älskar att alla dina råttor finns presenterade!
Hoppas du tänker lägga ut lite stamtavlor och grejer sen också om du har tid över. Alltid kul att glo på stamtavlor! :)
Älskar mina stora små vänner..

fin hemsida! den är charmig på nått vis=) kalender är bra, då är de lättare att kolla upp mammor och ungar=) men mer bilder på photogallery vill jag ha=) så man kan kika på alla råttisar lite extra
Qui dormit, non peccat