Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 463 ggr
wintermynta
0

Min hemsida

Jag har nu ändrat om lite på min hemsida och skulle bli jätte glad om ni ville komma med åsikter. Freewebs är underbart när det fungerar.
Hemsidan

Nicciz
0

Jag tycker den är stilren och fin Skrattande

Allamej
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nope. :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Molle08
0

funkar inte för mig oxå

wintermynta
0

Vi provar igen då rif fått krupp och hängt sig.
www.freewebs.com/shannaras

Emma87
0

Jättefin hemsida! Så mysigt med ljusen och bebisen på förstasidan är helt underbar Kyss Tycker i övrigt att hemsidan är upplagd på ett bra sätt; välstrukturerad och välformulerad. Så inga andra synpunkter från mitt hållGlad

Falurven
0

Kollar ni längst upp där man skriver addressen så ser ni att hennes sida står där, men att rattor.ifokus.se osv också är där samtidigt, så då äre bara att ta bort allt utom hennes hemsideadress xD

Mvh Nathalie

Allamej
0

Fixade länken i #0 :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

wintermynta
0

#7 Tack

Va kul att ni tycker om den. Jag har äntligen fattat hur man gör för att få lite extra detaljer sen att dom inte blir som man vill när man publlicera är en annan sakSkrattande

silverorm
0

Ser trevligt ut!Glad Så bra med en kalender!

Terato
0

Ja, din hemsida är jättefin! Jag älskar att alla dina råttor finns presenterade!

Hoppas du tänker lägga ut lite stamtavlor och grejer sen också om du har tid över. Alltid kul att glo på stamtavlor! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

hus-musen
0

fin hemsida! den är charmig på nått vis=) kalender är bra, då är de lättare att kolla upp mammor och ungar=) men mer bilder på photogallery vill jag ha=) så man kan kika på alla råttisar lite extraGlad

Qui dormit, non peccat