Råttor iFokus

Råttor

Etikettpresentation
Läst 545 ggr
RatLover
0

Låt mig presentera..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyra och Moa! Dom små råttorna som flyttat hit från Skellefteå. Kan säga att dom har varit väääldigt efterlängtade :D Av både mig och mamma (fastän hon inte vågar erkänna det ;)

RatLover
0

Har inte hunnit tagit så mycket kort på dom, ska låta dom vänja sig vid sitt nya hem tills imorrn iaf :)

Ett kort på Tyra ;)

RatLover
0

Moa

RatLover
0

Moa igen (:

hus-musen
0

söta flickor=) hur gamla är dem?

Qui dormit, non peccat

idaleck
0

Sötnosar!

idaleck
0

Sötnosar!

CamillaS
0

Väldigt söta! :)
Undrar som #4 ^^
Vart kommer dom ifrån?

RatLover
0

4# och 7# Dom fyller ett år nu i November :) Kommer från en familj i Skellefteå som haft råttor i en massa år, men inte längre kunde ta hand om dom pga ändrade familjeförhållanden. Dom kommer ursprungligen från en uppfödare, har ingen aning om vem :)

niffen
0

Men dom är inte reggade i SRS?

RatLover
0

nope

CamillaS
0

ok. :)

RatLover
0

Måste säga, efter att bara ha haft dom i en dag, att dom är helt underbara :) När jag hade dom ute i rummet kom båda två och la sig i kapuschongen och började knastra. Efter några minuter började Moa ploppa med ögonen :D

CamillaS
0

#12 Naaaw…Kyss

RatLover
0

ajj äm in löv :')

Tusss
0

Grattis grattis! Så du fick dina små pälsbollar tillslut :) vad härligt! Hoppas allt går bra med dem!

kramar

Engagera
0

#12 Åååååh va fint :') Vilket lyx alltså ^^

RatLover
0

15# Tack så mycket :) Det ska nog gå bra. Ja jag har ju fått väntat en hel del på att tillslut få egna råttisar.. men det är värt det, helt klart! :)

16# :')

RatLover
0

Nu ligger moa i kapuschongen och tvättar sig :') Bara Tyra vaknar nån gång ska hon också få komma ut :)

Bim
0

ÅHHH! <3 Vad  kulkulkul! jag är jätteglad för din skull lilla jenny! Och Grattis Moa på namnsdagen! ;)