Råttor iFokus

Råttor

Etikettrif-och-ifokus
Läst 495 ggr
LiindaLarsson
0

varför?

Varför låser man annonserna egentligen?

Seriöst!

Då kan man ju aldrig putta upp den om det behövs,

Skriver medlemmarna mycket åker den ju ner och typ försvinner,,

Min åsikt jag tycker det är dåligt väldigt dåligt

//Liinda

LiindaLarsson
0

*

Sandra-L
0

För att det väldigt väldigt lätt blir tjafs i annonstråden och för att undvika detta så låses trådarna. :)

Jag kan tycka att det både är positivt och negativt.. 50-50 :P

Allamej
0

Vi Medarbetare puttar upp aktiva annonser lite då och då… + att eftersom folk vet att vi gör detta så kollar dom under köp och sälj när dom är ute efter något :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

zickan
0

Vill man ha sin tråd upp puttad kan man kontakta en Medarbetare så är det enkelt fix. Blev väldigt mycket tjas under en period pga ifrågasättning om vissa kullar, varför de säljes, varför man parade etc. Diskusionerna spårade ur. För att det skulle vara rättvist så låstes trådarna helt enkelt så man får ta upp frågor i pm direkt till säljaren.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

gulzebra
0

Man kanske borde göra som på hamster iFokus egentligen, och helt enkelt ha en annonstråd klistrad? Man behöver ju inte annonsera i den heller, utan det kan ju räcka med att ha en tråd där man klistrar in en länk till sin tråd. Eller om Medarbetare gör det samtidigt som de låser, så kan även den hållas låst för att undvika tjafs.

På så sätt räcker det med att kolla den klistrade efter råttor, och inga trådar behöver puttas upp alls :)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

wintermynta
0

Håller med "2 & #4. Det är bara att skicka ett pm till mig eller medarbetarna ås puttar vi upp trådarna. Det är inget besvär alls