Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 593 ggr
Rafflan
0

Burar säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vid komentarar PM:a mig. Inga komentarer i säljar tråden!

Säljer nu 2 st trä burar som skulle funka utmärkt till råttor. Det finns 3 hyllplan i varje bur, hela framsidan är täckt med nät varav halva går att öppna. Buren är lätt att städa, i botten finns en plåt låda som skyddar träet. Hyllplanen går lätt att byta ut när dom börjar bli slitna.

Jag har använd burarna som extra/reserv burar för chinchillor, dom gnangar väldigt mkt på plast burarna men i dom här burarna har dom inte lyckats gnagit sönder nåt alls förutom i den ena buren har min otroligt skumma chilla kille lyckats gnagit söndert lite på plåtbotten (bild) men annars är burarna hela och bra.

För den hela buren vill ja ha 500:- och för den som e lite söndegnagen 300:-, elr bud.

Om ni undrar nåt är det bara att fråga :D

Ursäkta dom dåliga bilderna, mobil kamera, digital kameran har styvfarsan. Kan ta bättre bilder vid seriöst intresse ;)

Rafflan
0

Plåtbotten--->

Rafflan
0

Hyllplanen --->

Mymlan
0

Var i Sverige finns dessa?

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Love-
0

är en träbur bra för råttor? Förvånad

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Rafflan
0

#3 I Kungsör, ligger mellan Västerås och Örebro. Nära Eskilstuna, Köping & Arboga ;)

#4 Ja det är ju iaf bra gnagar möjligheter, plast är ju kanske inte så jätte bra om dom äter på ;P I denna kan dom ju gnaga hur mkt dom vill på hyllplanen och hörnen ;)

Rafflan
0

*putt* ^^

Ellenfyrkant
0

#5 Fast om de är i plast kanske de låter bli att gnaga sönder buren ;) ? Lättare att gnaga hål i trä you know ;P

Mvh Ellenfyrkant

Rafflan
0

haha, inte enligt mina nissar ;P

Rafflan
0

den som e lite söndegnagen är nu **såld
**
Den andra buren finns ännu kvar: (bild)