Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 396 ggr
[oboybabe]
0

Fixat lite nytt.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ute och gick igår i sogen hittade fantastikt fina pinnar :) Tog hem några och pysslade om i buren, blevjätte bra :D Men tyckte grenarna såg så tråkiga ut så jag beslöt mig för att prova på ett lite projekt. Gick ner till centrum och kikade på garn :P Hittade ett jätte bra kompakt garn fans i flera oika pastellfärger :D Hem och började sticka. Började med den lilla grenen eftersom jag inte visste hur det skulle bli och det blev mycket mysigare faktiskt och dom trivs mycket bättre då det är bättre fotfäste i dom =) Ska åka och köpa mer garn och börja ed resten av grenarna :P

[oboybabe]
0

här är lite =)

[oboybabe]
0

och lite till :D

Falurven
0

Vad häftigt :D Önskar jag vore lite mer pysslig så jag också kunde göra nått liknande till mina XD

Mvh Nathalie

[oboybabe]
0

Flört

hus-musen
0

va skoj med lite pinnar i buren=) har funderat på det men inte vågat pga risken för ohyra, men med en sån där bild så bli man ju sugen=)

Qui dormit, non peccat

[oboybabe]
0

Ja den risken finns därför ska man koka pinnarna då finns det ingen risk för ohyra alls allt dör :P Bra va Flört

hus-musen
0

#6 jaopp=) ska ta o plocka in lite pinnar nån dag=) fats jag torkar mina i ugnen=)

Qui dormit, non peccat

Ladyinred
0

jag har för stora pinnar i mina burar så jag kokar upp vatten och häller över dom i badrummet. funkar det med.

[oboybabe]
0

Det gör jag med =)