Välkommen Doris!
Jag och mamma åkte till djuraffären egentligen bara för att köpa kattmat.. Men jag gick in till djuren och där satt hon.. En cokladbrun liten söt tjej :D. Jag bad dom att få hålla i henne .. Och hon var såå nyfiken! så jag bestämde mig för att ta med mig henne hem! Och så blev det :). Jag döpte henne till Doris :P Hon är helt underbar!. Jag ska så fort jag hittar något köpa en kompis till henne. Bilder kommer imorgon :)
kram elin och alla fyrbenta.
Åh .. Eftersom att den andra buren inte blev klar ( vi lär nog inte göra klart den då den endå inte var laglig , så jag köper en stor bur till henne i julklapp istället ) Så fick hon sova i kaninburen som jag täckte med hönsnät , och jag trodde absolut att det räckte även fast den var ett litet hål då nätet tog slut.. Så vaknade jag nu på morgonen och skulle kolla till henne .. vet ni vad jags er då ? :O .. Hon ligger å sussenussar uppepå buren :). Så sööööt. Jag ska ta lite bilder snart.
Verkligen supersöt! ^^ *avis*
Visst e hon :)
men du måste ju ha två råttor:s det äl lag på det!
Min blogg: SweGizmo.se
-.- snälla läs hela tråden innan du komenterar
om du läser längst upp så står det : Jag ska så fort jag hittar något köpa en kompis till henne.
Men ååh vilken gullig ju !
Så Elin har skaffat råttor nu. :P
Kul!
Då kanske vi kan snacka lite råttor sen då, och inte bara marsvin. ;)
Tackar :D Det var så sött när dom gjorde så så jag var bara tvungen att ta en bild :P.. Jag trodde hon skulle bli aggresiv men icke sa nicke :D hon följde efter hubbe som en svans :P så gullig!!
#10 japps :D du kan ju adda min nya msn elinliljedahl-96@hotmail.com .. ocm det e någon mer som vill snacka om råttor så e det bara att adda ;D

en varning bara, kaninen kan sparka råttan eller bita den så lämna dem inte ensamma! olyckor kan hända! men annars var de en jättesöt bild=)
Qui dormit, non peccat
#13 jo det vet jag men jag har dom alldrig ensamma! Bara under upsikt! Tack :)
#12 har lagt till dig. ^^
#15 märkte det nu :) e du online ? det står att du inte e det.. :/
#14 Det är inte bara kaninen som kan göra skada. Har en kompis vars kanin blev ihjälbiten av en råtta. Efter det fick ninen på mitt rum flytta till ett råttfritt rum! :)
Personligen skulle jag aldrig våga ha råttor springa fritt med någon anna djurart. Även om jag höll dunderkoll.
#17 då höll inte hon koll ifall den blev ihjälbiten!