Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 480 ggr
idaleck
0

operation nr2

Ja nu sitter jag på skolan och väntar på att nån ska ringa mig från Roslagstull.

Nelson är inne på sin andra operation den här månaden nu och jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det går vägen den här gången.

Sen hoppas hoppas hoppas jag att dom kan ringa snart så jag får veta hur det går!!! 12.00 skulle de börja med honom….gaaaaah. Jag är så nervös att jag håller på å dö……     Tyst

SweGizmo
0

aww. din stackare. hoppas allt går bra:) vi håller tummar och tassar här fö honom och dej.

Min blogg: SweGizmo.se

idaleck
0

Ja jag hoppas verkligen allt går bra..

Jag är så dumt lagd att jag alltid tar ut det sämsta i förskott så jag sitter ju bara och oroar mig för att han kommer dö….

Nu har det snart gått två timmar och de har inte ringt, hur svårt kan det vara å operera en liten råtta?! Skrikandes

SweGizmo
0

Det kan ju vara så att dem glömmer att ringa direkt efteråt.

idaleck
0

åh, nu ringde hon precis!

Allt har gått bra och nu är han vaken men trött Skrattande

Guuud vad skönt det känns!!! Älskade söta lilla otursdrabbade Nelson…. Han borde få klippkort hos veterinären, hahahaha.

Jag får komma och hämta honom vid 15.

SweGizmo
0

Gud så bra:)

Nicciz
0

Ååh va skönt att höra. Stackars Nelson plutten :(

Kramar till er båda :)

hus-musen
0

vilkentur att det gick bra för nelson=)

Qui dormit, non peccat

idaleck
0

Nu är vi hemkomna från storstan. Nelson har gjort sig hemmastad i sin lilla hamsterbur och sitter och mumsar på groddar. Han tycker väldigt mycket om sin lilla hamsterbur eftersom han inte behöver röra på sig särskillt mycket. Det där med motion är inte Nelsons grej riktigt.

Operationssåret ser kaosartat ut. bläh. Inte alls lika fint som förra gången, antagligen för att dom fick ta bort en större och mer utspridd böld nu.

Det är skönt att han är vaken, MEN, god damn vad jag måste hålla koll på honom så han inte börjar pilla i såret. Han gör det så fort han inte har nåt annat att göra.

Ska lägga mig i soffan och kolla på TV med honom nu. =)

Babbett1
0

Men var är bilderna?

Jag vill se porrpungen Cool

idaleck
0

lugn i stormen… det kommer bilder… :P

idaleck
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hmmm kasst ljus verkligen.. Kan prova å ta en bättre senare med lite hjälp från min söte sambo :P

Det syns iaf hur knöligt det är. Stackars liten, så han skäms :P