Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 783 ggr
Mansonchild
0

köpa råtta

Har läst på om råttor ett tag nu. Men finns det några böcker att köpa någonstans elelr hos ngn Privat person?! :D Jag vill ha lite mer info om någon vet något annat som jag inte snappat upp om ngn uppfödare? Kram

Molle08
0

Inför en råttköp

finns det tråden om du vill veta.

Ladyinred
0

Vill du ha info om uppfödare? Förstod inte riktigt hur du menar där..

emmeb
0

De flesta böcker som finns om råttor innehåller tyvärr ganska många faktafel. Jag har två st men jag har faktiskt aldrig läst ut dem då det kryper i kroppen på mig då jag kommer till alla småfel här och där. Det bästa är att fråga massor på forumen, söka på forumen osv. Så lärde jag mig allt jag kan om råttor. Därmed inte sagt att jag är någon expert. Forumen vinner iaf lätt över böckerna! :)

Ladyinred
0

jag har oxå en råttbok på engelska. den är relativt vettig men man bör veta innan vad som är rätt och fel. sen är ju den efter ameikanska riktlinjer i råttskötsel och avel. men den har med endel standard färger och annat kul. Det som stör mig mest är att det är en bild på en mus på framsidan Skäms

Mansonchild
0

Till ladyinred:
Jag skulle bli glad om jag fick tips om olika uppfödare

bobbs
0

#5 Uppfödare runt om i Sverige hittar du bla på SRS (svenska råttsällskapet). Lycka till! :)

hus-musen
0

pm du kollar på artiklar så håller jag på att sammanställa en uppfödarlista=)

Qui dormit, non peccat

Mansonchild
0

tack såå jätte mycket för hjälpen allesamans (: fortsätter mitt letande efter den perfekta råttan(även om alla är lika söta) Kyss

AnneN
0

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[kalelo]
0

Jag har hittat en svensk bok, som är ett specialarbete från två tjejer på naturbruksgymnasiet i Dingle… du hittar det du hittar i den boken på forumet, iaf det allra mesta, samt mycket mer annat här.

Jag hittade boken på adlibris… och jag har läst halva hittintills, och det är mycket bra för att vara mig vs. en bok.

Bokens titel; tamRÅTTAN

Författare; Lotte Thelin och Linn Sørensen

ISBN; 91-85285-36-6

Love-
0

#1 tack så mycket för du tipsade om min tråd Skrattande

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism