bloggare
Vilka här inne bloggar? Kan ni inte skriva in er bloggadress så att jag har lite kul att titta på. Det känns som att man har en speciell uppfattning om alla här inne och man kanske kan bli överrsakad :)
Min är iaf: www.myreality.webblogg.se (och jag uppdaterar knappt något)
kör på bilddabok istället
bara o kolla in
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Men jag uppdaterar inte så jätteofta längre, det går i vågor 

Mvh Stephanie 

www.metrobloggen.se/166cmverklighet är lite seg på att uppdatera.. men skulle behöva lite läsare:)

Jag har alla er som favoritetr nu iaf :)

men jag skriver inte en råttblogg utan om mitt liv och mina funderingar, glädjeämnen, bakslag och rädslor. Fast om råttor också naturligtvis 

hi hi.. vad bra:)

Jag skriver dagbok på www.helgon.net där jag heter Terato. Jag har en 3-4 st trogna läsare där så jag håller mig där. Ibland slänger jag in nåt inlägg här med men någon riktig blogg sådär har jag inte.
Älskar mina stora små vänner..
fixat en ny blogg nu för vår blivande hund Luna

har fortfarande inte lärt mig att göra länkar. Men där är min hemsida iaf, funkar först och främst som blogg fast det finns en del annat där med.

Min blogg är kopplat till ett annat forum.
Länk!
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Hmm, vågar man lägga ut sin blogg så offentligt? =P Jag skriver inte för någon annan utom mig själv, mina problem i vardagen och allt är mest negativt pga att jag måse skriva när jag mår dåligt, när jag mår bra hinner jag inte skriva.. =P
Så visst har jag en blogg men ingen jag skyltar med så att säga, mest för att den är mer privat än offentlig.. =)

Jag skriver för att jag vill ha lyssnare. Har lite småsvårt att berätta om mina verkliga problem IRL eftersom jag lätt får skuldkänslor över att andra ska behöva lyssna på mina problem.
Så då är det skönt att kunna ösa ur sig och veta att de som läser gör det frivilligt och måste inte lyssna på mitt gagg om de inte vill!
Men har jag något lite mer privat så låter jag bara utvalda personer läsa dagboken. Är det superprivat så gör jag privata inlägg som bara jag kan läsa. Är det superduperprivat så skriver jag inte på internet utan i dagboken här hemma!
Men jag skriver ju självklart inte bara om privata saker. Det blir väldigt blandat. Jag kan skriva ganska vrickat ibland. Ofta när jag skriver om drömmar så presenterar jag dem inte som drömmar utan redogör bara för vad som hände i drömmen! Jag brukar vara snäll och skriva "..och sen vaknade jag" på slutet men inte alltid! :P
Vad brukar ni skriva om i dagboken?

Gjorde en ny tråd:
Ser att jag visst inte skrivit min blogg. Här är den iaf!
fixat blogg till råttorna nu =)
jag har blogg på min hemsida. zickan.zoomin.se
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Min blogg; http://betel.blogg.se
#13 skriver för lyssnare? hur går det ihop Sara? 

Jag bloggar, men jag har varit seg på att uppdatera på senaste tiden :P Har även bilddagbok där det uppdateras oftare ^^
Min blogg ^-^
Mvh Nathalie

PlanetenKosmos.blogspot.com :D ^^ Min blogg är inte så kul iofs :P dom flesta inläggen klagar jag över hur dåligt kärlek är :D haha Men vore kul iaf med fler läsare :)

lancia.blogg.se Där har ni min blogg. Den handlar mer om mig och min vardag så det är inte bara råttor hela tiden. Hela oktober har jag varit ute och rest med jobbet så det handlar mest om det nu i det senaste.