Höstråttan!
Fototävling!
Inspirationen flödar när höstens färger är här. Fota dina råttor i höstens tecken och vinn ett fint pris i form av ett porträtt, målat av SweGizmo, av sin favoritråtta!
Tävlingen pågår till 31/10 Ett bidrag per person.
Kom igen nu alla!
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Hur många bilder per person?
Sockeråttan, du får bara delta med 1 bild:/
Min blogg: SweGizmo.se
My bad, jag hade inte skrivit det… Välj vilken du vill tävla med så tar jag bort den andra :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Å, vilken kul tävling! Jag ska försöka knäppa höstbilder!
Älskar mina stora små vänner..
putt:)
putt;) kom igen nu, fler bidrag!

Pangea anmäler sig härmed till tävlingen
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

PUTT!

Putt…
Det här går ju inte.. bara tre bidrag.. Kickan, Terato, alla andra.. KOM igen och ta kort nu då 

Jag ska försöka ta mig tid!
Älskar mina stora små vänner..
Jag kommer inte hinna fota några höstråttor innan slutdatumet men jag bidrar ändå med den höstigaste bilden jag har, för äpplen är väl höstigt? :)
putt!!!!!!!!!!!!

#10 haha, rolit ^^
#14 åhh, jag älskar iaf den bilden!
PUTT! :D

borde vi inte göra en haloween bildtråd också? :)
halloween hör ju till nästa månad så ja, det är väll Liiiite höstigt;) iaf pumpor:)
men jag tycker absolut att vi ska göra en halloween tråd också:)

#19 Men Halloween firas ju 31 Okt (väl?)
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
#20 haha ja^^ men jag fick för mej att det var i slutet av september när jag skrev det där^^ haha