Dagens önskan
Idag önskar jag mig att jag slapp städa fler burar. 
Vad önskar ni er idag? 

Jag önskar att det fanns en knapp jag kunde trycka på för att lära mig all juridk jag behöver inför tentan…uuuuh, har sån ångest!!!

Jag önskar att mina ben kunde sluta värka.

Jag önskar att all min tvätt var tvättad :P Har två fulla tvättkorgar och en hel hög med kläder på fåtöljen 
Jag önskar att min projektplan skrev sig själv!

Att jag slapp ha så ont! Jag ska bli bra till helgen, så är det bara! Så det önskar jag! :)
Älskar mina stora små vänner..

ja önskar att killen kommer hem till mig istället för att jobba!
Qui dormit, non peccat
Jag önskar att jag ska fungera bra ihop med mina framtida rått tjejer.

Jag önskar att det var lördag 
Jag önskar att kl. är 22.00 och allt är över…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Jag önskarc att det blev lördag snart (Kickans råtträff) att Zora blev helt bra nån gång, att det blit höstlov NU och att jag också kunde trycka på en knapp så alla min aläxor blev gjorda……..
jag önskar att en viss människa inte hade förstört hela mitt liv med en gräslig lögn som gjort att mitt hjärta inte tillhör någon annan längre
Speciellt nu när vi skulle firat 5 år på fredag
#11 *Kramar om länge, hårt, ömt och kärleksfullt*

Jag önskar att en person förstår att jag flörtar med han och besvarar den ! :O ^^
önskade först att jag fick åka hem te pojkvännen. Sedan att min klass kunde vara mindre gnällig =3 nu önskar jag att pojkvännen åker hem till sig så jag får börja möblera i råttis buren =3
önskar att jag vore glad och att livet vore bra på alla sätt som det inte är det, om man nu ska vara självisk.. :)
tack så jättemycket kalelo <3

Jag önskar att min flytt vore över nu.
Jag önskar att jag vore rik. Vad mycket enklare det skulle vara då!
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

jag önskar mej en valp.
en fluffig golden valp.

Jag önskar mig sååå mycket.
Men just nu hade det inte suttit fel med en vin flaska och en stor och god hamburgare.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Jag tror min önskan gick i uppfyllelse! Har inget ont idag! :)
Nu önskar jag att jag ska hitta en superfin råttbur inom skapligt avstånd nästa månad!

#20 Vafan,vin och hamburgare? :D

Att Göteborg inte låg så långt bort…
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Att Embla får sina bebisar nuuuu 
*trött på att vänta*

Jeg ønsker mig at nogen ville opfinde en vaccine mod alle kræft former. 

jag önskar att pojkvännen inte var päls alergiker..
då skulle jag vara glad
Idag önskar jag att jag hade haft körkort. Så jag kunde åka till willys och stor handla.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#11, dvs Bullerbytjejen… du ska veta om att du kan skriva till mig om du behöver någon att prata med. *kramar om*
Idag önskar jag en massa svar, och att det går fort så att jag får rätt hjälp väldigt väldigt snart… [börjar tröttna extremt på vissa delar av min livssituation som drar ner mig på nästan alla områden i mitt liv.]
Jag önskar mig nya vänner som bryr sig, och som inte ger upp kontakten så lätt trots att man är besvärlig ibland. Vänner som man kan ungås med och ringa väldigt ofta för att kunna prata med.

Jag önskar att denna skitdag kunde ta slut. Tur att jag har en underbar sambo i alla fall som ställde upp och följde med till veterinären.
Jag önskar att Oscar (hunden) Blir bra i benet.. =(

Oj! Fel (inlägget över)
önskar att mina bebisar kan komma snart. Samt att personen som har hand om dom kommer online snart så man kan fråga när ma kan hämta dem. Vill ha dem nu!

Jag önskar mig pannfläckar 
Jag önskar att jag och min kompis får bra väder i morgon så vi kan rida på lång tur. Idag regnar det bara ._.

Jag önskar att den magiska jurist-fén kom och lärde mig all juridik jag behöver kunna till tentan!
Jag önskar att alla inte var så j*vla tråkiga
Även om dagen ännu ine hunnit så långt… önskar jag att har mian bebar här, nu, genast! Vill inte vänta mer!!! Sov ur uselt av nästan ren nervositet

jag önakar att råtträffen började nu! :D <3 Gosh vad jag längtar!

Jag är snart 30 och önskar att jag inte vore singel :)
att kullen består av många honor 

Att Nemi och Matte är ok

Det hoppas jag med!
önskar att den svaga lukten av kiss ska försvinna.. bytte ju buren igår:s
Min blogg: SweGizmo.se
Att vi hittar bra hem till alla våra bebisar! (fiins fortfarande hanar kvar som inte har potentiella köpare ;))
Att jag hade 4 par armar till…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Jag önskar att min bihålsinflammation försvinner , och mina nya bebbar blir tamare =)

Jag önskar att det kmr gå bra imorgon när det gäller två saker ^^ (:

Jag önskar att det går bra för nelson hos veterinären idag!