Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 803 ggr
UpptagetNamn
0

Bur säljes.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fin bur. Nypris 2.000 kr.
Jag säljer den för 1.000 kr.
Finns utanför jönköping. Inte mkt andvänd.
Den har en stor lucka på framsidan och är lättstädad. Det ingår ett galler som man bara skjuter in över botten på buren, så kan råttorna vara i buren utan att smita, när man städar. Ingår också 2 hyllplan och 2 stegar i galler.
Bilden är lite rörig eftersom jag har har massa saker i den där. Kommer fler bilder imorrn, + mått..

UpptagetNamn
0

Det är några som skickat pm här på iFokus. men jag kan inte läsa mejlen så ni som är intresserade kanske kan skriva i tråden eller mejla hejjagheterlam@hotmail.com :)

Denna kommentar har tagits bort.
KickanW
0

#2: Hemskt onödig kommentar. Den som vill köpa gör väl det, den som anser att den kan hitta större och billigare köper väl inte. Låt annonsen vara en annons.

UpptagetNamn
0
UpptagetNamn
0

trodde du menade mej.. men varför är #2 bortagen? vem skrev vad eller va?

Terato
0

Jag skulle vilja se en helbild på buren! Och gärna mått om du orkar fixa! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

idaleck
0

Varför säljer du den ? =)

Vad är det för märke/modell?

idaleck
0

puttar lite försiktigt… =)

UpptagetNamn
0

#6 ska ta bilder imorgon :)
#7 jag säljer den för att jag har köpt ett terrarie :) hmm. vet faktiskt inte märket.. :o hur ser man det? haha, kanske står på kvittot.. ska kolla om jag har kvar det ;p

idaleck
0

Kolla vad det är för mått också! =D

UpptagetNamn
0

90 lång.
60 bred.
105 lång, men innermåttet är den 85-90 :)
jag mätte inte exakt tror den är typ 93, 94 lång och 59 bred.. men har buren i ett annat rum så inte så lätt att komma ihåg så exakt. ska försöka ta bilder med, men min kamera o ja e inte bästisar precis :o

Terato
0

Okej. Bra mått!

Ta en bild där man ser hela buren och gärna med luckan/luckorna öppna! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se