Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 640 ggr
Nicciz
0

OT Datanörd sökes :)

jag är arg, och sur och tvär… Jag behöver gå en kurs i html, eller låna hem en datakunnig. Jag Blir alltid så förbannad när jag inte kan saker…

Se vilket helt onödigt oTinlägg.. men kunde inte låta bli att beklaga mig Tungan ute

Om någon har tips på bra html sidor får ni gärna tipsa mig :D så slipper ni säkert sånna här inlägg på några timmar

Allamej
0

datorn.ifokus.se ? :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Allamej
0

webbdesign.ifokus.se :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

janc
0
Nicciz
0

Haha tack vad ni är snälla :) jag håller på för fullt

Gabb
0
Beaver
0

Rekomenderar webdesignskolan, och Dreamweaver CS3 ifall du funderade på någon bra programvara för att göra hemsidor. Det mesta finns som drag-and-drop där, ganska lite kod man behöver skriva själv.

[m00nfl0wer]
0

Data betyder information. Och jag tror du menar datornörd och inte informationsnörd. ;-)

Nicciz
0

heehe.. ok Flört DATORnörd Tungan ute