Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 591 ggr
Allamej
0

Guldläge!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Nicciz
0

Åh jag kollade på burar inatt, men blev bara sur för alla bra var typ i skåne Tungan ute Men det finns en uppsjö av bra billiga burar just nu :D

Nicciz
0

Den här gillade jag.. fast Årjäng.. hmm det är ju typ Jukkasjärvi Tungan ute

idaleck
0

Säg till om nån hittar en jolly till salu:D

Nicciz
0

#3 Har du en bild? Har inte hört om den :)

idaleck
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är den =D För tillfället så är det PRECIS en sån jag vill ha Cool

Det krävs dock övertalning av min käre sambo ett tag till, men om den dyker upp nånstans så blir jag jätteglad om nån hojtar =)

Nicciz
0

Jag såg en sån på blocket igår :) men jag sökte på hela landet och massa olika kombinationer Rynkar på näsan

idaleck
0

whaaat!!! :S omg. måste leta direkt!!

Tramsa
0

#5 jag kan nästan lova att du kommer att vilja ha en större efter ett tag :P jag hade en sån till mina tjejer men tyckte den var svår att inreda i och med att den var så liten inuti

idaleck
0

#8 åh.. attans… :/ Jag som tyckte den var så fin… :(

Tramsa
0

fast å andra sidan har du ju bara två grabbar och behöver kanske inte ha lika mycket och stora saker i din ^^

idaleck
0

Sant förstås, men min topphemliga plan är att först lura på elias en större bur och sen successivt fylla den med massa söta små råttor

Oskyldig

Nicciz
0

Malmöiter kolla den här Buren

idaleck
0

#12 Använd i två veckor och hon säljer den för mindre än halva priset?! Förvånad

Måste ju vara nåt fel på den (hoppasCool)

Tramsa
0

#12 hoppas råttan som hörde till hittade ett bra hem.. minns den där buren,med en ensam hane :(

zickan
0

Kanske fick den billigare vid inköp?
De med kontakter till zoo affärer kan ibland få till inköpspris, även konkurs affärer är billigare.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.