Råttor iFokus

Råttor

Etikettgenetik-utseende
Läst 519 ggr
Angeln--89
0

Beige/vit till vit

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har haft en hane som va beige/vit när han va liten men när han sen blivit ca 5månader så hade han blivit helt vit. Hur kan detta komma sig?
Det är han på bilden
Beige/vit när jag fick hem honom (9veckor se bilden till vänster) och Bilden till höger vit (6 månader gammal)

Allamej
0

Han är roan, han har alltså blekts :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Angeln--89
0

Vad räknas rockys färg som?

Han på bild, har vita tassar och är vit på magen också men syns inte på bilden.
På bilden men den beige/vita så han längst till vänster rockey, när han va mindre. ( De är kulsyskon)

Angeln--89
0

Någon som vet vad Sabinas färg räknas som?

Allamej
0

jag skulle säga att Rocky är svart eubk och Sabina är augoti hooded

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Angeln--89
0

Oki tack så mycket Skrattande
Funderade på om Rockeys räknades som svart eller Chocolate( Men Chocolat är lite ljusare)

Allamej
0

Som han ser ut på min skärm så är han svart :)

Angeln--89
0

här är en ny bild på henne

hus-musen
0

den första råttan har roan i generna så den bleks=)

#2 ser ut som en black eubk

#7 den tösen är en agouti hooded.

Qui dormit, non peccat