Köpes: Hane/Hanar
Hittade inte om det fanns några speciella regler för hur köpes-annonserna skulle vara utformade, så jag hoppas att det här blir rätt :)
Är intresserad av att köpa en eller två små råttherrar. Ett absolut krav är att den/de är dumbos, och jag ser även helst att den/de är ljusa till färgen (exempelvis; beige, siames, champagne…).
Kan även tänka mig att ta omplacering (dvs äldre) men då vill jag ha en bred redogörelse för anledning till omplacering, ev. sjukdomshistoria etc etc.
Tack på förhand! :)

attans att det skulle vara en ljus dumbo :P har en svart toppörad liten grabb bara :P
Har du råttor sedan tidigare?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Jag har faktiskt två beiga dumbo killar som jag letat ny matte/husse till en tid nu. Pma mig om du är intresserad. 
Nej jag är för tillfället råttlös det är därför jag vill helst vill ha två.
En skulle dock kunna funka också då jag ev. har en burkompis på G redan isånafall. Men som sagt, helst vill jag ha två från samma ställe.
MalinMalin har råttbebisar till salu:) kolla med henne.
Min blogg: SweGizmo.se
har en agouty husky han råtta om du är intresserad