Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 551 ggr
moody
0

Köpes: Hane/Hanar

Hittade inte om det fanns några speciella regler för hur köpes-annonserna skulle vara utformade, så jag hoppas att det här blir rätt :)

Är intresserad av att köpa en eller två små råttherrar. Ett absolut krav är att den/de är dumbos, och jag ser även helst att den/de är ljusa till färgen (exempelvis; beige, siames, champagne…).

Kan även tänka mig att ta omplacering (dvs äldre) men då vill jag ha en bred redogörelse för anledning till omplacering, ev. sjukdomshistoria etc etc.

Tack på förhand! :)

Frankbot
0

attans att det skulle vara en ljus dumbo :P har en svart toppörad liten grabb bara :P

Allamej
0

Har du råttor sedan tidigare?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Nicciz
0

Jag har faktiskt två beiga dumbo killar som jag letat ny matte/husse till en tid nu. Pma mig om du är intresserad. Glad

moody
0

Nej jag är för tillfället råttlös det är därför jag vill helst vill ha två.

En skulle dock kunna funka också då jag ev. har en burkompis på G redan isånafall. Men som sagt, helst vill jag ha två från samma ställe.

SweGizmo
0

MalinMalin har råttbebisar till salu:) kolla med henne.

Min blogg: SweGizmo.se

haleu
0

har en agouty husky han råtta om du är intresserad