Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 444 ggr
Buuc
0

Lämnar råttor...

Har varit medlem här i några månader nu, men har inte tid, lust eller ork att titta in här varje dag, eller ens varje vecka! Dessutom tycker jag inte att jag passar in här så bra… Är inte lika duktig på råttor som ni är… Dessutom har ju andra medlemmar slutat också, bland annat Niffen, och hon är ju den enda som jag känner på den hör sidan..

Iallafall, jag kommer in och läser Riffe serierna lite då och då iallafall! ;) Ha det bra!

Ni behöver inte skriva något här, ville bara säga att om ni märker att jag inte loggat in på länge så är det på grund av att jag inte är "medlem" längre.

KickanW
0

"Dessutom tycker jag inte att jag passar in här så bra… Är inte lika duktig på råttor som ni är…"

Men det är ju en anledning att stanna här! De som är duktiga är ju det på grund av att de hängt på såna här forum och läst, ställt frågor osv!

Ladyinred
0

jag känner inte heller nån här privat direkt heller. Och kunskap får ju medlemmarna av att vara här och läsa inlägg från de som är mer erfarna.

gulzebra
0

Hur har du tänkt kunna bli duktig(are?) om du inte läser sånt som är skrivet av folk som är duktiga?

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Bullerbytjejen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

finns plats för alla här tycker jag, varesig man tycker man e duktig eller inte, men jag förstår dig buuc, ditt råttintresse kanske inte sträcker sig så långt som hos oss andra som sitter här å häckar varje dag som inte har liv utöver råttorna (kan tyckas ibland hihi) men ha din användare kvar så du kan komma tillbaka när du får skaffa råttor, och det finns alltid nått nytt att lära sig när man loggar in, och man behöver ju inte sitta och skriva inlägg bara för att man loggar in, du kan ju läsa andras också bara, bara där lär man sig saker. kram på dig iaf gumman !!

Rudi skickar pussar också

Love-
0

JAg känner typ ingen privat här iheller och jag har blivit bättre på  råttor sen jag gick med här det var ju drf jag gick med här

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Ladyinred
0

men efter ett tag så lär man sig vilka de andra e, eller endel av dom i alla fall. Så även om man inte känner dom så känner man igen dom. Det blir massa bekanta ansikten. Extra tydligt blir de om folk har samma nick och även rör sig på andra ställen. Tycker det e lite kul när man tex ser en annons o vet vem som har råttungarna för att man har följt en tråd om kullen här.