Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 513 ggr
Ellenfyrkant
0

Sjuk....

Usch, usch, usch och usch. Ni gör mig helt tokigt råttsjuk här med allt erat kullsnack och alla råttbilder!! :D Blir så sugen på råttor!! :D Dock har min mamma råttfobi ^^

Mvh Ellenfyrkant

oaktuell
0

skaffa råttor ändå. :D min mamma hade värdens fobi förr och nu tycker hon om dom jätte mkt. tyvärr har hennes sambo nu blivit rädd för dom så jag får bara ha dom i min och killens lägehet.. :D men men. :D

Ellenfyrkant
0

#1 Haha, men skulle juh ändå behöäva hjälp att skaffa hem dom åå de skulle de inte ställa upp på i vilket fall X''D Sen tror jag inte det är så bra idée att smygskaffa råttor ;D

Mvh Ellenfyrkant

Elipowe
0

Min mamma har gått från råtthatare som tyckte råttor är skadodjur till att älska råttor :)! Får knappt ha mina i fred -.-' .

Mina tips:

- Läs på mycket, under lång tid. Visa att du kan mycket om dem.

- Visa söta små videos på youtube. Sök Rats fishing ice, rat agillity. Du kommer få upp mycket :).

- Spara pengar, visa att du vill detta och det är inget påhitt/period. ;).

- Åk o hälsa på en uppfödare som ha nyligen fått bebisar. Vem som helst smälter när de ser 2 veckor gamla bebisar <3! Till och med min mormor ;).

Hon ger sig snart :)

oaktuell
0

jag håller med !! do it! :P

Ellenfyrkant
0

#3 Tack för tipsen ^^ Har försökt visa söta bilder men dessa råttsvansar -_-'       Och råttbebbar har jag också visat utan bra resultat >.<

Mvh Ellenfyrkant

oaktuell
0

ha tålamod och kämpa för de du står för!! visa några bilder från *dumbo-linjen* så smälter hon nog.

Ellenfyrkant
0

#5 *fniss* Att kämpa för det jag verkligen vill är inget problem och tror nog att jag till slut kmr lyckas övertala henne ändå. Lyckades juh med en hund så :)

Mvh Ellenfyrkant

oaktuell
0

jaa men dåså! :P de tar sig nog. :)