Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 503 ggr
sussa08
0

Buhuuu :'(

Jag letar o letar, har letat hela dagen… Vet inte om jag inte lyckas för att jag är sjuk men lyckas gör jag ju inte :(

Är det någon här som vet någonstans man kan få tag i erimit(stavning?)kräftor???

:'(

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Mastoll
0

Ååh, såna hade vi när jag var liten!
Men jag vet tyvärr inte vart man köper såna… :(

sussa08
0

Jag har också haft tidigare men då fanns de i djuraffärer :P Har inte sett dom där på måååånga år…

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Allamej
0

Jag tror att du måste be dom ta hem eremtikräftor åt dig.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

sussa08
0

Ja jag funderade på det med :) Men om jag säger att jag vill ha 2 eller 3 stycken så kan man ju undra om de bara tar hem så många då, då kan jag ju inte välja heller, de har ju sån personlighet :P Mina hade det i alla fall :P

Volrath
0

Jag tror att det finns i en djuraffär här i Skåne, men det är du förmodligen inte särskilt hjälpt av Tungan ute

zickan
0

haha.. kan ju fråga mig? ;-).. Jag brukar kunna fixa fram det mesta.
Hur många är du intresserade utav, stl, samt vilket pris per st vill du hellst max lägga?
Jag ska ju till haninge igen den 26 tror jag och sova hos en kompis. Om jag inte hittar några så kan jag beställa.
Men då är det svåra att man kan inte välja :-/..

Jag vet några zoo och reptil ägare i sthlm som kan ha. Jag ska maila och se om de har några hemma.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
0

Haha.. det gick ju fort.. Jag har hittat en trolig säljare. Mailar uppgifter ;-)

zickan
0

Kolla det jag mailade.

Känner även han som äger denna zoo affär. kan ha där med: http://www.fridhemsakvarier.se/Akvarium%20Stockholm,%20stort%20sortiment%20av%20akvariefiskar%20och%20akvarier.html

sussa08
0

zickan du är underbar!!! Jag vet inte vad ett normalt pris är, vill inte ha jättesmå och inte jättestora… Typ mellan, de växet ju rätt fort om jag inte minns fel :P Ska kolla länken ^^