Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 434 ggr
Ceciliaolucifer
0

Råttor som Foder

Jag surfade runt lite på youtube vilket jag sällan gör. Hittade lite söta råttvideor tills vidriga filmer dyker upp där folk "offrar" levande råttor till exempelvis ormar. :(

hus-musen
0

ja det är väldigt vanligt. jag gillar det inte, men ormar måste oxå äta. man läre skilja på husdjuret råtta och maten råtta, dock sak båda behandlas väl under sin livstid.

Qui dormit, non peccat

Ceciliaolucifer
0

Jag tycker precis som du att alla djur ska ha det bra och sen är det tyvärr naturensgång att vi alla blir föda förr eller senare.

Men jag har för mig att det fanns en funktion på youtube där man kunde anmäla olämpligt innehåll?

Men jag tycker att sånna här filmer hör bättre hemma på exet.nu istället.

Bim
0

Jag gillar det inte alls! Jag sökte på råttor på youtube och jag hittade en video där det stog "rat and snake-friends" (eller liknande, kommer inte riktigt ihåg) först var det värsta gulligt!  ormen gjorde inga anfall eller nåt, och råttan var jättenyfiken på ormen och så pågick det, ett tag. jag ropade på mamma och pappa och dom kom och kollade och när det nästan var slut så attackerade ormen och åt upp råttan! :'( Man hörde barnskratt och vuxenskratt i bakrunden! :''( Vad besviken jag blev!

Ceciliaolucifer
0

#3 jag kände mig rätt lurad också när jag klickade på en hel del videor :(

hus-musen
0

jo mankan anmäla videos på youtube om de innehåller djurplågeri, barnporr och annat stört, och "vuxenporr". det står under deras regler. finner du en video stötande så anmäl den på en gång!

Qui dormit, non peccat

silverorm
0

Osmakligt kallar jag det..!!Rynkar på näsan Man ska ha respekt för djuren o människor som kan ta illa vid sig!! Men de flesta reptilmänniskor ger sina ormar dött byte, som tur är…men det finns alltid undantag!! (tyvärr) Jag har oxå suttit o kollat på gulliga videos o (av misstag) klickat på en som visar orm då som attackerar levande byte, även jag blir illa berörd…!! Det var ju inte det jag ville se utan söta o roliga råttor!!! Det kan vara missvisande ibland…