Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 691 ggr
lolaisdenied
0

bur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som haft en sådan här bur till råttor? I så fall vad tyckte ni om den, höll den bra, rymde råttorna lätt, lättstädad?

Bim
0

vilken häftig! :D Tkr jag! ;)

RatLover
0

Ja den var frän :D har sett att nån här har en sån.. kmr dock inte ihåg vem :)

hus-musen
0

har aldrig sett en sån bur förr! men helt klart annorlunda iaf=) den ser relativt lättstädad ut eftersom det är så många luckor.. vad är det för mått på den?

Qui dormit, non peccat

gulzebra
0

Kolla burtråden, tror jag sett en sån där, möjligtvis i lägre format bara.

Har för mig att nån på r8forum haft en också, skadar inte att testa där med :)

Har för övrigt för mig att mellanrummet mellan gallren är rätt stort..? Men jag kan minnas helt fel, minnet är inte det bästa :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Allamej
0

Jag tror nån sa nåt nånstans om 2,5 cm…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

niffen
0

Är det inte typ TacoBelle som har en sån, fast en "dubbel" som är dubbelt så bred?

Mastoll
0

Jag har en sån till mina råttor! Fast med två våningar istället för tre. Jag tycker den är jättebra! Lättstädad med stora luckor. Man kan dra ut botten som på fågelburar och det gör det mycket enklare att byta bottenmaterial.
#4 - aa, mellanrummet är ganska stort, så det går inte att ha små bebisar där. Jag hade mina i en lite mindre bur innan där de fick växa till sig. Men när det var ca 2-3 månader var de tillräckligt stora att flytta till den buren :)

silverorm
0

Var kan man hitta den typen av bur någonstans??Glad

Mastoll
0

#8 - Jag hittade min på blocket för 900:-. Det är egentligen en bur för chinchillor. Jag tror hon köpte den i en djuraffär

lolaisdenied
0

funderar på att köpa den. fast jag ska ha ny rådis om några veckor.. antar jag får ha min gamle sålänge. vet dock inte varför jag vill byta - min är ju bra. har väl slått i mitt huvud för många gånger i taket haha

lolaisdenied
0

hittade en sådan i mindre modell på blocket
den jag tänkt köpa skulle jag få för 1500, ny. köpte jag den så fick jag sänkt pris. lång historia:P

Mastoll
0

Ja! Vad kul! :) Alltid kul med något nytt

Mymlan
0

Tror en på zoonen skulle sälja en liknande sån här bur tror ej lika hög.. Tyvärr var den för långt bort från mig..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you