haha^^ det hade jag inte räknat med:)
ja, grattis på mej själv;)

Min blogg: SweGizmo.se
Grattis!
Jag kan fixa pratbubblan imorgon?
Alla kanske kan turas om att bidra till pratbubblan ? ^-^
Man kan till exempel anmäla sig till en "intresselista" eller liknande
så kan alla ha en chans att bidra med egna bilder och egna vinster
osv? Eller tycker ni jag är helt ute och cyklar nu? XD
Mvh Nathalie
Grattis! :)
#4 bra ide:)
Min blogg: SweGizmo.se

Jag vill också skriva en pratbubbla nån gång! ;D Så intresselistan avr en bra idé.
Är det inte bättre om medarbetare/sajtvärd håller i det? Annars blir det lätt att den som håller i det tar sin kompis "bubbla" bara för att det är dens kompis… Om medarbetarna håller i det och är jury blir det inte så. Krångligt, men jag säger inte detta just för att jag är medis, det blev jag ju jättenyligen. Men jag vill inte ha bråk 
#8 : Det märks väl tydligt om någon bara väljer sina kompisar hela tiden. Men kan man åtminstone låta oss ickevärdar skicka in pratbubbelbilder?
Nackdelen är väl att ni aldrig kommer kunna delta om det bara är sajtvärdar som får fixa med bubblorna :P
Mvh Nathalie
#9 Ja, kanske det, men det är ändå tråkigt om det är orättvist, även om det "bara" händer några gånger. Och här kan nästan minsta lilla skapa bråk, som du kanske vet…
Att vi inte kan delta gör inte så mycket tror jag, vi får ju välja ut vinnarna ;)
Jo, bidra med bilder borde ni iaf kunna få göra!
#10 : JA, det tycker jag är roligast :D Att kunna se sina egna roliga bilder få knasiga repliker xD :D Sen kanske man även kan vara med och lägga en "röst" på sin favoritreplik om man är fotografen som skickade in ?
Mvh Nathalie
#11 Så kanske man kan göra ja, men då får man inte delta, eller? Man får delta och inte rösta på sin egen? Vad tycker ni, folk? ;)