Råttor iFokus

Råttor

Etikettrif-och-ifokus
Läst 344 ggr
Jinaum
0

Vart e samlingen?

Typ varit lite borta ett tag upptagen med annat. Och nu är sidan omgjord och jag kan inte finna den samling artiklar som fanns förut.

Den där som fanns på första sidan som var bra att läsa för folk som vill skaffa råttor med info, tips och ca kostnader. Samt torrfoders blandningen.

Tänkte nämligen ta mig tid att skriva ner allt och sätta budget på det hela. Liksom inte blivit av innan. Men nu kan jag inte hitta det, vart finner jag detta nu mer?

fhs
0

Under själva bannern (längst upp på sidan) står det ju små länkar, typ "hem", "artiklar" osv. Alltså under bilden på råttan och texten "råttor i fokus". Klicka på "artiklar". :)

Jinaum
0

Jag kommer till en artikel sida, men dom artiklarna som finns där är dem samma som dom som är på "hem". Med rått serien, kages medlemsida osv. Ingenting om råttisarna som de va förut. Eller e jag helt blind å behöver nya glassögon? Ô_Ô börjar nästan tro de e något sådant.. *blindstyre*

fhs
0

Bläddra ned och klicka på "äldre inlägg"? :)

Jinaum
0

nuuuuu hittade blindstyret sin väg. tackar tackar :D

fhs
0

Varsågod. Skrattande

Jinaum
0

Japps ^^ Nu ska man bara bokmärka allting. Dock vill inte det riktigt vara med men nu hittar man de iaf! *asg*