Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1132 ggr
gulzebra
0

Tyger säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har kommit över en massa tyger men let's face it, jag kommer inte göra hängmattor av allting. Så jag kan lika gärna skaffa lite klirr i kassan Skrattande

Det på bilderna är det som finns till salu, finns mer i samma mönster som de på bilderna som också säljes, totalt 3 kassar fulla av tyger! Det är mest gamla gardiner odyl ska nämnas, så det är sytt med en fåll här och en "gång" (vad kallas sånt?) där, men funkar finfint att göra hängmattor och annat kul av.

Pris varierar, tygerna är i så olika mått och allt så det går inte att säga på rak arm. Säljer gladeligen styckvis men om nån vill ha alltihop så har den personen förtur så jag slipper ha 3 kassar med en massa tyger som bara står och samlar damm här hemma :) Alla 3 kassar får du för en hundring!

Tygerna finns i Borlänge, kan tas till Stockholm den 31:a augusti. Skulle nån vilja ha alltihop är det hämtning som gäller, taskigt nog. Säljs de styckevis så kan jag gladeligen skicka men då tillkommer frakt.

Nåväl! Vidare till bilderna :)

(Det ska förresten nämnas att nr 6 på den här bilden är mörkblå och inte svart)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

gulzebra
0

Fler tyger

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

gulzebra
0

Fler tyger

gulzebra
0

Fler tyger

gulzebra
0

Sista tygerna.
Ska nämnas att nr 22 är nån form av tröja… Ett underställ tror jag? Vet inte säkert, menmen, tröjform har den iaf ^^

SweGizmo
0

jag tycker om nummer 6:) hur stort är det?

Min blogg: SweGizmo.se

gulzebra
0

#5: Tror inte det fanns så mycket sånt. Ska kolla när jag kommer hem :)

Love-
0

Jag gillar nr 17 hur mycket finns det av det och hur mycket ska du ha för det?

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Falurven
0

16 var skitsnyggt tycker jag :D Hur mycket finns det av det och vad kostar det? ^^

Mvh Nathalie

gulzebra
0

Ska väl nämnas att jag lyckats slarva bort måttbandet, så jag har jämfört med råttburen… Så måtten är inte exakta, men ungefärliga iaf x)

#5: Finns 2 bitar nr 6, lika stora, typ 105*40 cm. Bifogar en bild på båda, den ena på framsidan och den andra på baksidan. Är lite sydd i (har inte räknat med det extra tyget som blivit sytt utan bara "mätt" rätt över), det är en gammal julgardin :P

gulzebra
0

#7: Nr 17 finns det två bitar av, båda lika stora, typ 200*290 cm.
Pris har jag ingen aning om, jag har skitdålig koll på sånt… Vad kan det vara värt?

#8: Finns en bit (eller ja, egentligen 2 till men de sitter i mitt fönster och är inte till salu ;P), ca 225*70 cm är den. Ska nämnas att det är en ballonggardin, så den är typ dubbelt så bred egentligen, bara det att den är sydd. Jag har bara "mätt" rätt över. Bifogar en bild där man ser mönstret bättre :)
Pris har jag ingen aning om med den heller… Vad kan den tänkas vara värd?

gulzebra
0

Justja, ang ballonggardinen - den är sydd snett (tror jag?), så vänstra sidan på bilden hänger neråt om man har den som gardin.