Akut!
Hej
Jag måste tyvärr sälja mina älsklingar pga tidsbrist och det är akut! Jag har precis flyttat och börjat på ett nytt jobb sen två månader tillbaka och jag trodde jag skulle kunna hinna med råttorna men tyvärr kan jag inte det för jag jobbar såpass mycket. Och nu vill jag att dom ska komma till ett tryggt hem där jag vet att dom kommer trivas och må bra. Och det är verkligen akut så om jag inte hittar ett bra hem så har inget annat val än att skicka dom till himlen
Låter hemsk men som sagt har inget annat val =(
Marylin och Sia är två underbara systrar, hon till vänster på bilden är Marylin och hon till höger är Sia
**Marylin & Sia
**
* födelsedatum
Det vet jag inte eftersom hon jag köpte dom av inte heller visste men hon trodde iaf att dom var runt 6mån då jag köpte dom och det var för ca 6mån så dom är runt 1år
* färg, teckning o hårlag
Är inte så haj med det här med färger men jag lägger ut en bild på Marylin och Sia
* kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)
Tyvärr vet jag inte så mycket om det =/
**
* faderns namn, födelsedatum, vikt**
Tyvärr vet jag ingenting om det
* moderns namn, födelsedatum, vikt
Tyvärr vet jag ingenting om det heller
* syfte med parningen el om det är omplacering, anledning
Jobbar dygnet runt och har ingen tid kvar till råttorna längre, så det är akut att dom får ett nytt hem.
**
* omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc**
Sia är en väldigt nyfiken råtta som gärna utforskar saker och är inte särskilt rädd av sig. Hon är väl mer den sociala och vilda.
Marylin är väldigt gosig men hon gillar att ta det lugnt istället för att springa runt för att utforska. Hon är väldigt lugn av sig och älskar att sitta på axeln och ta en tupplur
**
* pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb**
Dom är inte reg. i SRS och priset kan vi diskutera privat
**
* ort där råttan/råttorna finns**
Dom finns i Varberg men om det skulle vara problem vid transport eller att du/ni inte har möjlighet att hämta dom så kan jag kanske hjälpa till med körning
**
* telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus)**
Om ni är intresserade så hör gärna av er till min mail
Karlzzon_Frida@hotmail.com