Råttor iFokus

Råttor

Etikettlänkar
Läst 699 ggr
Grodan
0

uppfödarlistor

Det finns uppfödarlistor lite här o där på internet nu

zookoll <--- innehåller felaktigheter eftersom inte alla reggar i SRS!!!

zoonen <--- samma fel!!!

min lista <--- i min dagbok

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Ninja
0

Kanon!

Nidnal
0

Jättebra,men jag tycker det är konstigt att Karlstad räknas till norra Sverige. Bor jag verkligen så långt norrut? Hmm…

Mischa
0

Grodan eftersom jag har båda listorna (den första inte updaterad) får du gärna PM vilka som inte reggar sina kullar så fixar jag det.

#2 grovindelning, värmland är tillräkligt långt upp  ;)

≧◔◡◔≦

Nicciz
0

Puttar upp Skrattande

zickan
0

Jag har inte läst listorna. En latfråga dock. Är det listor över endast srs reggade uppfödare eller menar ni uppfödare som reggar sina kullar i srs?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Nicciz
0

HIhi du står ju oxå med zickan.. ;) så jag tror att tanken med listorna var att sammanställa uppfödare som registrerar sina kullar/råttor i srs. Men inte alla av dem listade gör det.

Så helt enkelt är det en lista på olika uppfödare i Sverige, både oreggade, reggade, och oreggade som registrerar sina råttor och kullar, och oreggade uppfödare som inte registrerar….

zickan
0

Okej. Jag sitter på gotland vid snäck i en minigolf kur . Både berg ivägen och regn så det är segt med uppkopplingen.

zickan
0

Men man kan ju skicka rätt lista till de som har hand om de andra listorna. Ifall de är intresserade att ändra. Eller om det inte står så kan de få en chans att skriva dit vem som reggar och inte så folk enklare kan välja vad de begär innan köp.