Råttor iFokus

Råttor

Etikettrif-och-ifokus
Läst 549 ggr
niffen
0

LÄS DETTA!!

Såhär skriver Johan (en av skaparna av iFokus) på sajten * Support *
"

Som ni märker så går iFokus till och från väldigt långsamt. Vi jobbar allt vi kan på att försöka förstå vad det bero på och rätta till det.

Det är alltså inte meningen att nya versionen av iFokus ska vara långsam som vissa verkar tro.

Tills vi får ordning på problemen hoppas jag att ni kan ha överseende och hålla tummarna för att det löser sig snart.

När prestandaproblemen är fixade kan vi åter börja försöka fixa "vanliga" fel som att många har problem med PM/Privata meddelanden t ex.

// Johan"

Alltså, att sajten är seg beror inte på att sajten är seg Flört
Det kommer ordna sig efter ett tag, ge det lite tid!
Gå gärna och kolla på * Support * iFokus om ni undrar något, sökfunktionen funkar där med! Är det något som inte står där så är det bara att fråga, där finns många för att hjälpa!

MrHyde
0

Men de e ju inte bara de att de går slött.
Över hälften av gångerna som ja har försökt komma in på RiF sen uppdateringen så har sidan vatt nere…
Trodde först att de kanske va min dator men de e lika dant hon min kompis o här på jobbet..

Ladyinred
0

nä sidan är nerlagd i mellanåt, antar att det e för att de fixar med nåt då..

Love-
0

borde dem inte fixa klart den helt innan dem byter ut den då

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

niffen
0

#1 Problemen skriver Johan iofs i texten, dvs. inte bara att det går slött, inte bara för dig. Jag kommer däremot in utan problem? Det går långsamt, men det jobbar dom på som sagt.
#1 #2 Igår stod det att det inte gick att komma in, men det var just för att servrarna krånglade då och de försökte fixa så många problem på så lite tid som möjligt, vilket är lättare om folk inte skriver massor och lägger in bilder och skickar PM osv.
#3 Öh, om det bara är Medarbetare och sajtvärdar på sajten märks inte lika många problem plus att servrarna inte blir lika belastade. Det blir ALLTID barnsjukdomar på alla serverutbyten eller designbyten. Inte alltid att användarna av sajten hinner märka det innan problemen åtgärdas bara.
Men som sagt, håll koll på * Support *, där står massor som kan vara nödvändigt att veta.

TienMu
0

Fattar ändå inte varför de ska vara segt å knasigt i början….min sambo jobbar me olika hemsidor å när de lanserar någe nytt ska ska de ju bli annorlunda å mycke bättre än innan,annars e de ju ingen ide å göra om, om de inte e fullt planerat å genomtänkt innan de släpps…..

de här tycker ja inte ser så jätte annorlunda ut…jamenar de va inte så man ba WOW nä man logga in…..

å sen när saker går sämre än innan så känns de ju ännu mer tråkigt….

Hoppas de rycks upp snabbt!!!

Stephanie
0

Fast det är väl lite skillnad på om man verkligen jobbar med just hemsidor, för iFokus är väl ändå mer "hobby"-aktigt fortfarande? Jag är inte det minsta förvånad eller irriterad över problemen nu i början, sånt är fullt normalt och som Niffen sa så kan de ju inte testa det nya iFokus själva eftersom det blir sån skillnad på att vara ett fåtal Medarbetare till att bli ALLA medlemmar! Glad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

niffen
0

#6 Ja, sant, iofs… Men ändå, dom kommer ju inte skita i sajten, det märker man ju. Flera grejjer är ju redan fixade som inte var klara i början.