Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 874 ggr
volvo850
0

hundmat

vilken sorts hundmat är bäst för råttorna? burkmat,vilken? Torrfoder,vilken?

Babbett
0

Jag blandar i lite hundtorrfoder i råttornas Torrfoder. Jag använder märker Prestige nu…dom slutade sälja Nutro Choice *snyft*

Jag skulle inte ge mina råttor något lågbudgetmärke från mataffären….för mycket konserveringsmedel och färgämnen.

Babbett
0

Fast om/när jag får tag på  Supa Rat Excel så ger jag inget hundtorrfoder. http://www.burgesssupafeeds.co.uk/small/index.php?page=suparat_excel&expand=rats

emmeb
0

Mina tjejer får Beneful i torrfodret. De älskar dessa hårda kulor, det är dem som tar slut först i toffoderskålen.

volvo850
0

jaha:) finns det ingenstans i sverige? eller där man kan beställa med sek?

volvo850
0

kan man ge dom av royal?

Mymlan
0

Jag har HILLS hundmat, men ska gå över till RC den med en york terrier på, då min hund inte är så förtjust i HILLS.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

havregryn
0

Jag ger samma som till hundarna: Best in Show lamm och ris. De får lite i foderblandningen, och brukar knapra i sig det.

Babbett
0

#4 Jag har köpt Supa Rat Excel i Helsingfors tidigare, fast han som säljer det där borta åker ofta till Stockholm Skrattande

Stephanie
0

Babbett - hur sjutton har du råd att ge den maten? Förvånad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Babbett
0

28,75 kr. per kg.

Köper jag hundfoder som kostar 500 kr. för 15 kg. så blir det 33,33 kr. per kg. så blir råttmaten billigare…

Nutro choice kostade drygt 400 kr. per 15 kg. och då blev det väl någon krona billigare per kg. än för råttmaten…