Försäkring.
Det dyker alltid upp trådar ang. försäkring av råttor.
Nu undrar jag, har ni försäkrat er själva??

Oj, jag är försäkrad men den ligger fortfarande kvar på min mor, dvs hon betalar. Typ barnförsäkring som blivit ungdomsförsäkring tror jag. Fast det är inget jag gjort, utan den har mina föräldrar fixat..

Jag har ingen annan försäkring än den jag har genom jobbet. Jag är värdelös på att hålla ordning på viktiga vuxensaker :/
Jo jag har försäkring från och med nästa kvartal ska jag också betala den själv. :D Go vuxen!

Jag har hemförsäkring med extra olyckstillägg för olycka/sjukdom etc för en person - dvs JAG. Sen har jag försäkringar på barnen och katten. Blir dyrt men värt det om något händer :)

Dubbel.
bara hemförsäkring…

Inte en aning faktiskt. Herregud jag är 24 år och vet inte… (Skyller på att min mor alltid skött sånntdär)
Hemförsäkring har jag.
Tror att jag har nån sjuk/livförsäkring också, vet inte vilken av de. Är mamma som har hand om det, har försökt få betala men hon har insisterat på att ha hand om det så inte mig emot :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Hemförsäkring, och kanske någon typ av barn/ungdomsförsäkring. Men eftersom jag fortfarande bor hemma är det föräldrarna som har koll.

Jag hade en olycksfallsförsäkring som jag i år valt att ta bort eftersom jag så gott som slutat rida (tyvärr).
Däremot så har jag just gått med i en fackförening och jag GISSAR att det ingår nån form av försäkring där men jag vet inte säkert…Har inte kollat så noga.
Jag är försäkrad, dock sket far min i att skicka vidare inbetalningen så jag gick två år oförsäkrad… Sen hittade vi min dyslexi och ja, typ femdubblade kostnaden flr min försäkring…. Som att man dör lättare pga dyslexi XD
Hm, kanske man gör ;P
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Ingen aning 

Mvh Stephanie 

Nopes, har ingen. Tror inte jag haft någon sen jag var 16? hmm..

#11 Hur kan det bli dyrare av det? knasigt. Det är ju ingen dödlig åkomma så att säga. Skulle vara spännande att veta hur de resonerar där..
#11 Fast vad är det för försäkring? Skulle den täcka behandling och hjälp till dig pga dyslexin så är det ju inte så konstigt om det blir dyrare.

Mvh Stephanie