Hyllplan
Hej! Jag behöver hjälp med en liten grej. Mina råttor bur i en bur där det fanns trekantiga plasthyllor med lösa fästen på sidorna som man fäster på gallerna. Men då mina tjejer är lite grisiga är hyllplanen skitäckliga nu, trots att jag torkar av dem varje dag (hyllorna, inte råttorna…).
Vet någon var jag kan hitta nya likadana hyllor till buren? Jag hittar inte någon lämplig sida alls att handla ifrån och affären där jag köpte buren har gått i konkurs.
Ledsen för det svamliga inlägget. Hoppas att någon kan hjälpa mig.
Petra
Är det ferplasts tårtbitshyllplan? Kan du inte ta bort dom och duscha av dom i så fall?

Mvh Stephanie 

Jag tog stora vita plastskivor (tror att det har varit skyltar tidigare) dessa sågade jag i rätt storlek och borrade hål i och satte fast med buntband i buren. Dock får man ju tvätta av dem, jag tvättar mina hyllplan ca 1-2 gånger i veckan. Men jag tror faktiskt inte man kommer undan det.. eller?
Jag tvättar mina oxå, men de har trots detta blivit ingrodda och äckliga. La faktiskt dem i blöt nästan ett dygn med såpa häromdagen men det hjälpte inte så mycket.
Det är ferplasts tårtbitar ser jag efter att ha kollat på deras hemsida. VAr kan jag få tag på nya sådana?
TAck för hjälpen!
Djuraffärer brukar ha dom och Grand-Prix
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Har du testat rengöra med citronsyra annars? Det ska visst vara bra :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

vart bor du då? i kungens kurva i sthlm ligger stockholms zoo varuhus och de har i flera olika storlkar=) de är inte så jättedyra heller
Qui dormit, non peccat