Så attans dyrt!
Var inne i en djuraffär i måndags, och såg en liten gullig väska för lekkanstora gnagardjur, men hål så de kunde stoppa ut huvudet : Så söt den var tyckte jag och ville köpa dirrekt! Men så såg man prislappen… 875 kr! :|
Kunde knappt tro mina ögon, så jag hängde tillbaka den.
Dagen efter drog jag ut på stan med min lillasyster och shoppade! Och jag hittade en väska, som var snyggare än den på djuraffären:P för 99 kr! Då tänkte jag att jag ska banne mig göra en egen väska till dom!
Så kag köpte väskan, åkte hem, tog fram nål, tråd, sax och en handduk som jag köpt för 5 kr vid ett tidigare tillfälle och började pyssla! Och det här vart resultatet!
Råttorna ville knappt gå ut ut den när dom fick testa den :D
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

va roligt
söt han va i väskan då:)
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
Ja det var jättekul :D Och som sagt vart det mycke snyggare än den andra på affären ;)
Ja Rolle är alltid söt ;) Han hälsar o tackar :D
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
:)
Gölleplutt, då ^^
Då kan man gå på stan med en snygg väska och en råtta :D
Söt! Vilken bra idé.
Ja :D Ska köpa en större väska nån gång också så jag kan ha alla med :D

hihi va sött!! jag som letat efter en råttväska!! du har inte funderat på att göra fler o sälja??
Qui dormit, non peccat
Haha kan börja om du vill ^^
Nämen vad fiffigt!! Jättefin väska, och råtta såklart :D
Taaaack 
den var ju as cool…. haha blir ju sotis på dej ju ;P
värsta fiffigt :D
// Stephanie och hårbollarna 
Jättelätta att göra ju :) Kommer bli så kul i sommar när jag skaffat en storlek större också ^^ kan man promenixa med dom :D
Vad tror ni om att göra om en liten ryggsäck?? Jag har tråkigt och vill göra nåt :P

Tror att jag tänker ta och härma dig! =D
Hihi gör så :D

haha, smartast..? :D

Haha, cool :P
Nu har jag även gjort en större väska ;) Börjar få klämm på detta :D Ska snart ta kort på den ock visa den med :D Råttorna är kära i den :D

TA kort nudåå.. vill inte vänta ;)

Haha, sån väska ska jag oxå göra till mina bebisar. :)

nu vet jag ju vad jag ska göra av en väska jag fick gratis, ser lite ut som era. tåls att karvas lite i
Vad kul att folk verkar gilla min idé ^^
36# Men det är väl inte så svårt! :D
Åååh jag ska också göra en sån :D
tack för tipset sussa_08 :D
#37 nej det här är det lättaste man kan göra typ :D
#38 :D Så lite så!
fiffigtfiffigt, och jättegulligt ju :D
Hihi vad gulligt med nätet :D
Tack ^^

funderar på att göra en själv :) Men.. ta inte illa upp! jag hatar sånadär läderväskor :S Funderar på att göra om en av mina gamla tygväskor eller kanske en ryggsäck. Låter det bra?
Ja, haha! Du kan ju göra av vad du vill! :) Lättare att tvätta en tygväska också :) Ryggsäck är nog mer opraktiskt har jag kommit på, du kan ju inte gå med den på ruggen då du har absolut noll koll då

haha, nämen viulken rolig ide´e
Mvh Ellenfyrkant

#30 haha du kan stoppa han i ytterfacket där 0juh xD
Mvh Ellenfyrkant

#43 haha du skjriver att det är 0typ det lättaste 0man kan göra…. men hur fasen gör man då xD kommer inte 0på ?
Mvh Ellenfyrkant
Haha förlåt :) jag gjorde så att jag köpte en väska för 99 kronor, sen gick jag och köpte handdukar som jag tyckte skulle passa i den! Klippte bort det där inte fodret i väskan, som är som en påse… Sen sydde jag fast handduken i innerkanten av dragkedjans tygkant :)
Sen gör man hål där man känner att det passar o fäster handduken, som du också gör hål i på samma ställe, på det sätt du tycker är lämpligt :)
Ville du veta om gallret med eller räckte det? :)

#52 haha okej, ja det låter inte 0spoeciellt svårt fakiskt
Vilket galler ?
Mvh Ellenfyrkant
53# Kolla 42# :)
#53 nej det är lätt :) Bara man tänker logiskt ^^ Gallret jag gjort för att man ska kunna vända blicken från hålet man gör ;)

Haha men vad är vitsen med att ha hål om det skja 0finnas rymningsgaller
?
Mvh Ellenfyrkant

förlåt, men jag har hela tiden funderat på vad du ska använda väskan till, iom hålen så måste dom ju isåfall ha sele på sig när dom är i den om tanken är att man ska gå runt med dom i den. men med gallret klarnade ideen. Hemskt gullig väska, men lite osäker om man har råttor med stort oralt behov:P

fixade en väska åt mina råttor o de biter aldrig på själva väskan eller handduken..
helt perfekt!! gallret var riktigt bra ,litar inte på mina småpojkar riktigt!
Qui dormit, non peccat

#57 Haha, håller med! Skulle aldrig funka för mina orala monster! :P
Men säkert kul om man har lite mindre terrosistiska råttor!
Älskar mina stora små vänner..
#57 Mina killar älskar sin väska :) Roland har lite svårt ibland men han går sätta sig på axeln då medans de andra bara ligger och myser! Dom blir nästan arga om jag inte lägger fram den när dom är ute! Dom älskar att sova i den :)
va smart! Om de inte gnager sig igenom eller nåt :) Men det var ju ett litet smart tips!
haha tyvärr kan jag inte ha sådan då mina älskar att käka på allt som har med tyg att göra till och med på tröjor hehe men det är för att dom ska boa in sig

Fint det blev :D Och väldigt smart också ^^
Mvh Vinetta