Sööta sov-råttor
Hejsan. Hade tänkt skapa en "Sov-Tråd" Har du nått gulligt foto på din rådis som sover ? Elr bara har den skrämt dej så du trott den var död ? Elr att dom gör roliga saker i sömnen ? SKRIV DÅE 
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig
Har inga bilder, eller jag orkar inte kolla om jag har det… Men fy sjutton vad jobbigt det är när nån ligger helt stilla och inte reagerar när man ruskar om den! Uhhh… då rusar hjärtat iväg… 

Mvh Stephanie 

Haha vad kul ! Ska lägga in bilder på Iris & pärlan oxå !

Naawwee Lille Pepsi <3
Har en hel tråd med min Ville ;)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Haha, söttt <3 imorgon kommer bild på Iris & Pärlan
Hahah min lilla bebis, som är över 5 veckor sov jättetungt igår. kunde ta upp henne å lägga henne i min hand å hon låg fortfarande på rygg och sov, och hon ruskade lite på tassarna ibland i sömnen ;P men jag blev lite rädd för hon låg ju så extremt still så till sist vad jag tvungen att peta lite extra på henne så jag var säker på att hon levde haha!
synd att jag int ehar nån bild på det :(

Guud, vad jag tkr råttor som söver är gölliga ;)

Och tänk så många gånger som man ser råttorna sovande i en sådan där urgullig hög på varandra i buren, men så försöker man fota dem och då är gallret ivägen.Och om jag öppnar en lucka för att stoppa in kameran så vaknar alla och kommer genast springande till mig…Fasen, tänker man då…kunde de inte ligga kvar i bara några sekunder till!
Mina älskade pojkar Ozzy och Pancakes… Rest in peace

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Hahahha ;)

Här har vi smulan sovandes i min luva… <3
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Hehe :P Råttor måste dras till Luvor. För just nu ligger mina Girlzz & Sover i "deras" Mys tröja. Alltiså Luvan Dåe ^^
en liten pojk från min o Linas kull

Bebisar sover

Oj vad söta bilder….
Önskar att det fans en smiley med ett sådant där löjligt leende som man får ibland när man ser något riktigt gulligt.

Håller med!
Haha, det går inte att uttrycka hur jäkla gulligt det är med sovbilder! Speciellt när det handlar om bebisar!
Älskar mina stora små vänner..
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Å! Underbar smilie!

#22 Bebbarna ser döda ut!

Ja den är fin men jag önskar att den låg i menyn med smileygubbar här i verktygsfältet så att man snabbt kunde lägga in den när man fick det där leendet!
#27 Fått råttgift kanske 

Haha ja Girlie dom ser faktiskt döda ut ^^ . Lite läskigt nästan. :S

#31 Drogar du dom för att få lugn och ro?!

#4 : Två sovande rumpor och en pung borde du skrivit :'D XD Sjukt roligt :D
Mvh Nathalie

Haha, på tal om det måste jag berätta när jag hade besök förra helgen. Carma på bild 31 är en ganska aktiv sak, brukar på skoj säga att hon måste ha damp. Mitt besök lade också märke till detta och kommenterad hennes energi. Så lite senare går han förbi buren och utbrister: Men titta, dampråttan sover faktiskt! 
Bilden bevisar väl att hon har en avslappnad sida också. 

Nu måste jag bara berätta hur min ena råtta ligger : jag har satt på enliten bur över del på min stora bur så det blir ju två som står på varann så det klättrar upp där när de leker eller så . sen somna lille Isak där så hans tasshängde i taket på den nerde buren :) sen ligger Niklas uppe på isak och sover :) 

HAHAHAHA, Klockren träff :P

attans vilka söta råttor ni har. nästan så man blir galen :) själv kommer jag inom en snarframtid ha två killar.

Det finns inget så gulligt osm sovande råttbebisar. De har så roliga stilar! Min lilla Two skins sover verkligen djupt när hon sover!

#41 Hahahaha! Hade han fått ett missbildat brn lr? xD Gud.. xD