Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1493 ggr
MarinaJ
0

Less på RiF

Jag har inte varit medlem här så länge och känner redan att detta forum ballat ur väldigt väldigt mycket spec runt detta med dd bla. Jag kan inte förstå varför folk inte bara kunde vänta på hennes jävla kulltråd ist för att gnabba om det. Jag kommer följa dd exempel och säga upp medlemskapet iaf på denna sida för på den senaste tiden är det bara massa gorm användare emellan. Då jag fick tipset att bli medlem här på RiF trodde jag att sajten var mer seriöst skött men men synd. Jag precis som dd har fått några goa vänner genom RiF och hoppas på att fortsätta hålla kontakten med dom. Sen kan jag heller inte påstå att folket här har varit vidare vänliga vissa av er har det men det är JÄVLIGT svårt som ny medlem att komma in i "gemenskapen" SYND! Tror att det är fler än jag som känner så och det är tråkigt,det är som om dom som vart medlemmar längst håller ihop och sen hänger vi andra lixom bara på. Nå väl hoppas ni tar er i kragen och styr upp sajten till det bättre och håller er till att diskutera råttor och inte massa annat gorm. Jo en sak till : Carpe Diem

Babbett
0

Hejdå

idaleck
0

Man väljer själv vilka trådar man lägger sig i och inte….vill man undvika tjaffs så kan man enkelt hålla sig borta från de trådar som spårar ur. Så man väljer ganska mycket själv vad man vill se och inte.

bobbs
0

Jag kan till viss del hålla med MetalMina , allt är inte alltid skit, men på senare tid verkar allt ha ballat ur lite. Jag är oxå "ny medelm" (varit medlem sedan 2006) men ser fortfarande mig som nykommling. Detta kan jag säga att till stor del beror på att det är svårt att komma in, jag har väl inte hela tiden försökt heller. Men det känns som att alla har så starka band till varandra redan och att det inte finns plats för några "nya".

Som även MetalMina skrev så är det otroligt synd, för dets första för oss som aldrig riktogt får komma in ordentligt, men även för "veteranerna", som aldrig får/ger oss chansen att visa oss. De precis som vi går nog miste om en massa på detta viset. Tragiskt nog. Jag vill inte verka som någon tråkmåns som skriver detta bara för att jag inte syns och hörs annars, men många här skulle kunna förbättra sig och ändra attityden aningen och vara mer välkomna. Det skadar ingen att vara trevlig! :)

Grodan
0

*suck*

Ärligt talat så är det ett stort gäng larvpottor här. Det är bara ett forum på internet som du når via en dator. Datorn kan stängas av. Ingen tvingar dig att göra ett dugg. Finns ingen anledning att svara på saker man tycker är ointressant om man inte har någon lust.

Jag har läst många trådar som folk anser är taskiga, förtal och jättehemska. De blir såååååååå upprörda. Och jag förstår inte. Förstår inte hur man kan bli så upprörd över ett par skrivna ord.

Tycker ni ska rycka lite på axlarna, fokusera mer på råttor och intressanta inlägg om råttor, lära ut en massa intressant och dela med er av glädje.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Babbett
0

#4 Har du fått kuvert av brevbäraren? Blev du besviken när du inte hittade något inuti bubbelplasten? :-P

Grodan
0

#5 jaaaaaa!!! jättebesviken… haha

Babbett
0

#6 Tänkte skriva en lapp och lägga inuti med något bra skämt på…fast jag kan inga bra skämt!

idaleck
0

#4 Kunde inte sagt det bättre sjäv!

Grodan
0

#7 det var annars ett bra skämt… jag funderade på å skälla ut brevbäraren…

Sandra-L
0

Jag kan förstå vad Metalmina menar. Lite iaf..
De "äldre" medlemmarna håller ihop och kan egga upp varandra ganska bra här vilken kan göra stämningen dålig..
Taskiga kommentarer och såkallade påhopp på personer som inte kan eller vet bättre. eller mot personer som de helt enkelt ogillar av olika anledningar.

Det är dock oftast samma personer och jag anser att Dd har varit en utav de värsta vad gäller "påhopp", onödiga kommentarer osv. Så jag är inte ledsen över att 1 sådan person är borta direkt, tvärtom, jag ser fram emot en mkt trevligare sajt!
Har inget emot Dd personligen, men ogillade hennes sätt att skriva och utrycka sig på helt enkelt. Bara min åsikt!

LeTigre
0

#4 instämmer. Kan det bero på att det mentala medelåldern här inne är runt 5-6? Fattar inte varför folk tar det som skrivs här inne på så blodigt allvar. Det är som sagt bara att stänga av.

KickanW
0

Jag blev otroligt väl mottagen när jag började skriva här på RIF, kände mig aldrig som en nybörjare riktigt faktiskt…

SweGizmo
0

Carpe Diem = fånga dagen??

Min blogg: SweGizmo.se

LeTigre
0

Jag blev också väldigt väl mottagen.

Hamzter95
0

rif är ett av dom forum som är lite "bråkigt" elr där man kan uppfatta vissa "otrevliga"

Bim
0

jag tkr fortfarande att RiF är en toppensite! Jag blev jättebra mottagen här och jag älskar er alla! :D Snälla ni.. Var lite glada.. det är ju dom sura som skapar den här stämmningen på RiF.. :( (inget påhopp!!!)

Hamzter95
0

#16 vilka är dom som e sura ? :) håller du med att vissa är otrevliga ?

niffen
0

#17 Varför ska man nämna namn, herregud, det är det som gör det surt!?

Bim
0

#17 haha, håller med niffen.. varför nämna namn.. ;) Och jag sa att det inte var nåt påhopp.. men märker du inte stämmningen lr? ;)

#18 hoppas inte du är sur.. :)

niffen
0

#19 Inte på dig, men att "Hamzter95" vill att du ska skriva namn är ju lite dumt, skapar ju bara bråk… Men inte sur på någon… Än…    Flört

cosmonita
0

En av anledningarna till varför jag trivs på Rif är att jag sällan lägger mig i skräptrådarna där folk barnslar sig. Tro mig att jag är sugen ibland, men jag gör det inte för att slippa hamna i situationen där jag tar saker som sägs i en diskussion personligt.

idaleck
0

#21 Förstår precis vad du menar. Man väljer själv sina strider.

Bim
0

Jag gör faktiskt precis dom cosmonita.. jag lägger mej aldrig i! :D Det tkr jag att man ska undvika om man typ är lättretlig lr nåt! :D

Sandra-L
0

självklart vill man undvika det men ibland hamnar man ju mitt upp i diskussionen. Te.x. om tråden handlar om en själv eller om ens djur, bebisar osv.
då blir man ju nästan tvungen att försvara sig om man inte vill bli helt utskämd och påhoppad.

:)

Hamzter95
0

niffen du missuppfattade det nog jag ville inte att man ska skriva några namn :S… men jaja man kan inte förstå allt men jag tycker att rif är ett av dom forum som är tråkit att vara på eftersom alla verkar sura :/ jag håller liiite med Metalmina ..

[Castaway]
0

Palla FLER såna här trådar. Många tycker det är dålig stämning här, get it! Men wtf, den blir ju inte precis bättre av en miljard trådar som talar om hur dåligt det är

Hamzter95
0

#26 nej det blir det inte :/

niffen
0

Men sen så blir man kanske inte så jätteglad om man skriver en hejdåtråd så får man dethär som svar? Typ "och?" smällt rakt upp i fejjan, som om ingen bryr sig. Jag bryr mig, jag vill inte att RiF's medlemar ska droppa bara sådär. Alla troll kan dock dra, men jag vet att varken Daydreams eller MetalMina är troll, det vet ni med. Så visa lite respekt.