Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 715 ggr
Babbett
0

Jippi!

Det är tisdag!

Jag sitter här vid datorn och försöker hitta arbetslusten. Har x-antal protkoll att skriva… Igår gick det så bra, skrev och skrev och skrev…

Idag har jag gjort allt annat känns det som…tex. skrivit på iFokus, skrivit protokoll, varit ute med hunden, ätit, tvättat, gjort latte, hängt tvätt, druckit latte, haft ute råttflickorna, gosat med råttflickorna, ätit igen, skrivit några protokoll, och bla blaha…

Vad har ni gjort idag? Eller en annan fråga: Har ni gjort det ni EGENTLIGEN skulle göra idag?

idaleck
0

Usch nej. Jag är en expert på att hitta undanflykter för att slippa göra det jag egentligen borde göra. Jag hade tänkt storstäda och tvätta fönster idag men det är ju så urbota tråkigt! Har klipp lite klor och tvättat svansar istället :P

EmmaG
0

Jag skulle ha;
- Tvättat
- Diskat
- Plugga på en jobbgrej
- Gjort Pilates

Jag har gjort;
- Tvättat (Faktiskt! Håller på..)
- Försökt plugga. Jag pallade inte. Dumma, dumma mig. Nu kommer jag få panikångest imon istället
- Skrivit ut rabattkort för jobbet
- Segat vid datorn/forum

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Babbett
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skriver jätteroliga protokoll…jag får bara skriva det som är FEL. Inte det som är rätt…

Sen lägger jag in lite kort som "bevis"…som den här tex. där ingenting är rätt!

idaleck
0

Vad är det för protokoll egentligen? :P

Falurven
0

Jag har varit och badat idag. Och numera ser jag ut som en kokt kräfta, så jag tror mitt nya smeknamn är kräftan :D

Mvh Nathalie

Babbett
0

#4 Säkerhetsbesiktning av lekutrustning :-P

idaleck
0

#6 Åh, låter ju kul! Om du behöver en assistent som provleker alla grejer innan du bedömer dom så kan jag komma och hjälpa till Cool

Grodan
0

*läst men ej förstått*

Räcka ut tungan

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Babbett
0

#7 Du kan åka rutsch med snoddar på luvan så kan jag se om du fastnar någonstans!

idaleck
0

#9 Count me in! Finns det nån sån där snurrgunga som var så poppis på typ 90-talet?? Minns att man väldigt lätt fastnade med fingrarna i kedjorna när man liksom "slängde" sig (först snurrade man upp jättehög fart, ståendes, sen håll man sig fast med händerna och flög!). Det var ju hur kul som helst och helt klart värt risken att bryta fingrarna!