sponsring
Priser till våra tävlingar, emballage att skicka vinsterna i samt frimärken att sätta på emballagen önskas! Har du lust att sponsra råttor-ifokus?
Skicka till
- Gerodean Elleby
- Mandelbrödsvägen 2
- 128 69 Sköndal
Vad vill ni ha för priser? Valör på frimärken? vad för emballage?
Jag kan nog bidra…
Priser - gärna sådant som är lätt att skicka.
Frimärken - valör 5,50 o högre.
Emballage - kuvert, vadderade kuvert etc som är lätt att lägga på lådan.
Vore kanon, niffen! 
Jag skickar något i veckan!
#3 HÄRLIGT!!! Tusen tack!
*puttar*
Ett par grejer kommer om ett par dagar, så snart jag pallrat mig iväg till posten 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Jag kan säkert måla några småtavlor (med råttor åf körs) men jag har inga ramar… hmm
Och jag är glömsk :D
Jag har fått jättesöta saker av cosmonita! Tack!
#5 åh, vad kul… ser fram emot det
#6 jag har små ramar… *går å mäter nån gång sen…*
Frimärken är slut! De går åt som smör!!! (Att skicka vinster i tävlingarna med såklart!)
Sponsra med frimärken!!! MÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA!!!
TACK! 

Kanske jag oxå kan bidra med något… Ska kolla när jag kommer hem!
Mia//
Vore kanon!

Tar du emot via bussgods om det skulle bli mycket? Billigare frakt där!
Mia//

Det som främst behövs är frimärken, så kom igen nu alla rif medlemmar, skicka ett par frimärken, tänk om alla medlemmar skickade 1 frimärke, då skulle hon ha 1250 frimärken:D

Haha egentligen blir det 2500 frimärken eftersom ett måste vara på kuvertet när man skickar, posten skulle bli glad.. =P
#14 de orkar nog inte stämpla mer än en tiondel om det kommer såååååååå mycket post till mig…
åh, vad kul… ska hålla utkik i brevlådan imöra!!! 

*putt*
Mia//
Tusen tack till sockerråttan för stort paket med massor av skojiga saker!

Du får ett kuvert med några kuvert som är lite tuggade i kanten, av några med 4 ben, lång svans och lååånga tänder!!!
#18 perfa!!! signerade å allt!!! 
Om man ska skicka saker, i paket. Hur gör man då (om man är så gammal som jag är)? :P

#20 Man går till posten och postar paketet? =)
Jätteglad, häromdagen fick jag emballage o frimärken från babbett, samt frimärken från Daydreams.
Dagens sponsorer
- cosmonita
- sockerråttan
- babbett
- daydreams
- jag & ninja

putt
Mia//

Vem ska tö över denna del av verksamheten?
Mia//

Jag tänkte posta frimärken, är det fortfarande Greodan som ska ha dem?
Joo…vi kan oxå bidra…till Grodan??
#25 ingen än så länge!
#26 #27 ja skicka till mig
vid sponsring av vinster - kolla först att det är ok! stora saker som väger flera kilo är inte intressant, då det är för dyrt att skicka!

#28 Tack!
Mia//
Ok!

Sponsra lite mera:D
Jag har lite grejer här som sockerrattan ska bidra med :) kanske jag med lite granna eftersom jag fixar och monterar :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

*putt*

*putt*
I #2 står det att emballage är bra :-PP
Och frimärken… jag sålde ett par saker som sockerråttan sponsrat med (självklart frågade jag henne om lov först!) och köpte 100 frimärken för pengarna - de är nästan slut nu…