Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 767 ggr
AilieAxel
0

Omplacera 2 honor..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Funderar på att ge bort mina 2 hon råttor…

Vi är nyinflyttade i hus, har en son på 15 månader och dessutom jobbar jag fulltid och renoverar huset…

Dom är födda 4 dec-07 och är köpa på ett zoo i Borlänge (dalarna) av en uppfödare (inte grossist eller vad det nu heter)

Dom är hus goa som helst, kommer fram när man lockar på dom och är gärna med och tittar och låter nöjt så fort man håller på med dom.

Tror teckningen på dem är;
* Agouti hooded, slät

* Agouti, slät

Bor i Säters kommun Dalarna

Har en lång råttvana och till och med ställt ut råttor när jag bodde i lägenhet, drömmen om att föda upp råttor får vänta tills jag blir äldre och har mera tid :-) Just för tillfället tycker jag mest synd om mina tjejjor då dom inte får den tid dom egentligen förtjänar.

Intresserad?

maila här för mer frågor.

Ninja
0

Fattas lite info i annonsen

• syfte med parningen el om det är omplacering, anledning
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
  • telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus)
AilieAxel
0

* Jag skrev syfte, renovering, jobb å småbarn

* Dom kommer när man lockar på dom, är snälla och nyfikna små råttor, väldigt snälla, bara vana med varandra.

* Omplacering, dom är gratis, vill att dom ska komma till kärleksfullt hem med någon som har med tid för dom, det förtjänar dom

* mailadress: elinblomstrom@hotmail.com

niffen
0

Vi bestämde att man måste ha ett pris på minst hundra(100) kronor. Så att råttorna inte säljes som foder.

AilieAxel
0

Okej, vi får väl säga så då :)

Ladyinred
0

Tycker det verkar långsökt om nån går in här och försöker lura till sig enstaka foderdjur, men man vet ju som sagt inte..

niffen
0

#5 Nej, såklart inte. Men det är reglerna, man kan inte sitta och hålla koll på hur många råttor det måste vara för ett visst pris osv. Vet inte hur jag ska förklara, men läs gärna den tråden (igen, kanske).

Inlägget är låst för nya kommentarer