"Mina råttor.."
Finns så många trådar om vad vi gör just nu, vad vi lyssnar på just nu.. men vad gör råttorna just nu då?
Skriv vad som händer i ert råtthem, börja meningen med "mina råttor" och sen vad som händer.. exempel: mina råttor lackar klorna
Mina råttor har spaghetti på burtaket

Mina råttor sover i en stor hög av strimlat tidningspapper
Mina råttor strimlar tidningspapper för att sen kunna sova i det
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Sizzla och Klara ligger och slaggar på fönsterbläcket. Bebistjejerna har precis lagt sig för att sova i buren.
Älskar mina stora små vänner..
mina råttor leker plattpälsar på burbotten

Mina råttor klänger runt buren och tycks skrika: SLÄPP UT OSS SLÄPP UT OSS, tror jag ska lyssna på dem :D

Mina råttor äter jordgubbar!
mina råttor är på salladsjakt.. all annan mat hänger på burväggarna, salladen ligger på taket.

Mina råttor försöker släpa iväg min musmatta för tillfället. 
snart ska mina råttor få smaka glass…
mina råttor sover
// Vanessa
Mina råttor sitter och försöker kolla ut i hallen;) Har 6 honor jag passar åt Keiko här på besök.
Min blogg: SweGizmo.se
mina råttor sover
Mina råttor kutar runt på min säng, mitt datorbord och på mig xD
Mvh Nathalie

mina råttor äter pasta, ägg å grönsaker just nu….

Mina råttor väntar på sin mat.

Mina råttor äter barnmat, Mousaka från ett år. They Lööööve it
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

Mina bebisråttor sitter i nacken och äter upp mitt hår! Morgonpigga precis som människobarn!
Mina vuxna töser sover..

Mina råttor ligger nog och sover skulle jag tro!
Jag vill åxå =(

Mina råttor har precis blivit förpassade tillbaka till buren efter att ha levt rövare i köket i x antal timmar. Så dom är antagligen trötta eller sura just nu:P

Mina råttor ligger och snoozar i en liten lurvig hög med tassar, öron och svansar överallt

Mina råttor sover just nu

Mina råttor springer runt på itt skrivbord just nu och ………. HJÄÄLP DOM SMITER ^^
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

Mina dammråttor ligger säker och sover..

Mina råttor är ensamma hemma.

Mina råttor sover gärna när det är så här vamt!Det ät inte mycket liv i dem då.
Mina råttor är ute och busar:)
Min blogg: SweGizmo.se
Min gamla råtta sover i hängmattan..

mina råttor äter och sover
Qui dormit, non peccat

Mina råttor sover som grisar i en ända hög:)
Mina råttor sitter förstelnade i buren och funderar över varför den där pyttelilla människan för ett sånt oväsen…

Mina råttor ligger och sover i sin hängmatta. Några kastar ett öga på hunden som vill döda dem. De har fått mattes tillåtelse att bita om hunden blir för närgången, men vilken råtta orkar bry sig när det är mitt i dagen och man kan sova.
Mina sover. Förutom Capricciosa och en till (Marinara eller Gorgonzola, ser inte vem) som tvättar sig.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Mina råttor ligger och sover på ett hyllplan. förutom Pluttan hon ligger och sover i sängen.
Grabbarna leker hög i hängmattan, att den håller för råttklumpen är ett under:)

Mina råttor bajsar i mängder och skvätter ut det genom gallret ned på mitt nystädade golv..

Mina råttor, eller i alla fall en av dem dricker vatten. De andra slöar ;)
Mina råttor är lekfulla. :)
Mina råttor äter torrt torrfoder :D
Mina råttor ligger alla fyra på varandra i hängmattan.

Mina råttor surar för att jag är sen med middagen.
Alla mina råttor skriker "Min Räka!"
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Piff och puff sitter och äter. Sally och nybäbisen sitter och myser med varandra :D
Mvh Nathalie

Mina råttor hatar mig altenativt är de bara småsura. De har tuggat ner hängmattan hundratals gånger, det händer aldrig annars men å andra sidan händer det sällan att mina råttor får sitta i en liten bur utan möjlighet att komma och gå som de önskar. Men så blir under introduceringar med råttätande hundar i huset. 

Mina honor bäddar med papper medan mina hanar surar för att dom blev instängda i buren när det var som allra roligast.
Mina råttor ligger och sover. Snart ska ena tjejen få meducin. 

Mvh Stephanie 

Mina råttor slumrar.. Kliar sig lite bakom öronen… Luktar varandra i baken.. Så som råttor gör ;)

Mina råttar såver sött i sitt hamsterhjul! =)
(nej inte springbart)
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Mina råttor tillfredställer varandra. 

#49 ASG
Mina råttor är ute och river sönder tapet
Enjo knaprar på äpple skrutt. =)
#49 *skakar på huvudet*
Nu kutar mina grabbar runt på lekhags-sängen xD Honorna har sprungit runt sin tid, så dom tjurar lite i buren numera xD
Mvh Nathalie
Mina råttor ska sova nu….
Mina råttor fiskar kina-mix! Stackars Marguerite får bara tag i skal som storfiskar-Gatorade slängt, eller tråkig paprika.. Gleida ville bara ha lite grann sen blev matte med kameran roligare.
mina råttor sover i min säng
o;

Mina råttor vill inte komma ut och leka med mig, dom vill mycket hellre sova i hängmattan! 
Alla mina sover utom en bebis som heter Alvin, han äter frukost.

Mina råttpojkar är ute och leker på stranden ^^,
Mina hanråttor är utomhus på den rymningssäkra innergården. De har tillbringat natten där också. Verkar trivas finfint, har gjort en massa bus, grävt i blomkrukor och så.

Sizzla och Klara busar runt i sovrummet. De har myst med mig under täcket en stund men nu kom tydligen energin tillbaka!

Mina råttor busar omkring i min säng.
Mina råttor busar runt på min säng också xD Hanflocken..
Mvh Nathalie

Mina råttor skalar ägg
Mina råttor äter grönsaker
mina råttor sover nu med :(
// Vanessa
Mina råttor sover :P

Slöisarna sover
Mina råttor äter köttbullar… :P

#69 äter de hela tiden?:P
Ja, såklart ;)
Mina råttor är vid regnbågsbron =)
En av mina råttor är hos vetten och en är på semester med andra grabbar :)
Och tjejerna äter… Och sover. ;P

Mina råttor äter makaroner med tonfisksås! Gott! :P