OT, Norrköping!
Ja, imorn kväll eller lördag morgon bär det av till Norrköping, vet inte om jag kommer ha nån tid över att sitta här när jag är där så jag tänkte passa på att skriva hejdå till er alla, återkommer om ca 2 veckor! :)
Puss & kram på er alla goa RiFare!
/Mental
Uuuh ska du inte va online så behöver jag ditt mobilnummer !! :O :O

#1 fixat, du fick det på msn nu! :O
omg omg !! :O

Oioi, finbesök till stan! ;>

#4 jao! den gamla östgöten återvänder (under 2 veckor iaf!) 

Tar du med dig några rådisar då? :)

#6 nej dom får stanna hemma med sambon i en vecka och sen åka och vara hos sambons lillasyster i en vecka (hon fullkomligt avgudar dem och tycker att det är jätte kul att ha dem ute). Hade ju velat ta med dem egentligen, saknar dem ju alltid så sjukt mycket, men jag har ingen bra resebur :( Tänkte dock kolla om man kunde hitta nån bra bur under tiden nu medan jag är i norrköping så mamma kan ha den hemma. Så att råttisarna kan få följa med jämt sen i framtiden! :)
Ha det så bra där "hemma"!
Semester kan man kanske kalla det?? Tar du med Kito?? Ha gott!!

#8 Japp Kito följer med mig! Mamma bort ju i ett stort hus så honom finns det plats för!
Han ska få leka med mammas och brorsan hund nu i 2 veckor så han kommer vara en trött hund när vi kommer hem! 
Dessutom har jag extremt svårt att skiljas från honom, vill ju aldrig att "andra" ska hantera honom då jag är så fruktansvärt rädd för att nån ska förstöra det vi arbetat så hårt för att uppnå. Han följer mig vart jag än går, och det är vad både han och jag trivs bäst med!
Semester blir det helt klart, göteborg är väl trevligt, men inget är som "hemma". Jag är dessutom väldigt mammig så jag ska spendera näst intill hela dagarna med min älskade mor och hundarna (då alla andra ändå jobbar fram till iaf 16). Så det ska bli superskönt att "bara vara".
Dessutom behöver jag och sambon lite tid från varandra med, har blivit lite väl mycket tid med varandra de senaste 2 månaderna. Nog för att jag älskar min sambo men jag behöver lite egen tid med! x)
Hoppas att du, hunden och alla andra djuren har det bra! :)
#9 Tänkte att det var så…semester…!! Vad lyxigt ni kommer ha det!! Bra att Kito följer med dig…arbetet man lägger ner kan snabbt spolieras!! (blir ju semester för han me…)
Känner igen det där med sambon…(i vårt fall har nu han börjat jobba vilket räddar våra nerver om man säger så…)
Jodå här mår alla bra…har fått hem 4 degusflickor..(liite oplanerat men nu kan vi inte slita oss från dem..charmiga små varelser..) Vår hundträff får vänta lite…Missy har nu börjat löpa…hon är ju såå bekymrad, o samtidigt kelen..!
Ha det så himla gott hos mor din nu..o bara va..!!
Ååååååh……. Tur att jag har ditt nummer… Jag får hälsa på dig nån dag! :D <3

#10 Ja, Kito kommer nog ha det bäst av alla, uppmärksamhet 24 timmar om dygnet (nästan alltid nån vaken hos mamma) och så har han ju sin vän Rocco med när vi människor blir för trista! ;P
Åh, degusar är ju så söta! Har dock bara sett dem på bild men de ser verkligen charmiga ut! ^^
Hoppas ni får det bra här hemma i gbg! :)
#11 Ja, niffen det får du ta och göra nån dag! :D