OT Runskrift
Jag har ett halssmycke i silver med en runa på men jag har ingen aning om vad den står för. Sökte på Wikipedia och hittade mycket bra info men inget som förklarar symboliken med runan på mitt smycke, eller ja, jag är osäker och vill gärna ha hjälp. Kanske finns det någon här på Rif som är en hejare på sånt här?
Med runor och sådant tror jag att det är bäst att du frågar på Häxor i fokus :) Men grymt snyggt smycke :)
Om jag sen fick gissa skulle jag säga att det är runan pynn och att den betyder glädje
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Kan häxor sånt? 
det ser ut som ett P

ja kan fråga min gubbe…han läser arkeologi…..
Jodå, häxor kan sånt :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#4 Ja, gör det.
Går till häxorna om jag inte får svar här. Tack för det tipset Allamej.
#3 Ja det gör det ju onekligen.

tecknet är bokstaven f eller w kan oxå stå för lycka=) så det är ett bra tecken!!
Qui dormit, non peccat
#9 Bra, jag nöjer mig med det.

jag är inte så haj på just runor, men jag har vänner på häxforumet som är jättebra på¨sånt. bara att fråga^^. välkommen dit om inte annat <3