Råttor iFokus

Råttor

Etikettsläktforskning
Läst 774 ggr
Nicciz
0

Playlist kullen (2)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skapar en ny tråd eftersom jag fick min första låst Ledsen

Idag har Two Skins och Redefine flyttat… önskar både nya matte och mina älsklingar lycka till…

Vägde "bebisarna" idag och minsta vägde 154 och största 192 mycket att pussa på Kyss känns lite tomt hemma nu bara… 

..sista myset med syrran i nya mattes nacke…..

Terato
0

Ja, ni som har träffat mig kan säkert lista ut att det är jag som sitter på bilden med sötnosarna på axeln!

De är så söta och rara så! Nu får vi hoppas att mina honor tycker det samma ;)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Terato
0

Gud vad svårt det vara att åka till jobbet nu då!

Båda är jättepigga och sugna på att komma ut och leka med mig nu, hihi. Jag har lattjat lite med dem i buren men har inte hunnit ha dem ute än. Var trött som ett slakt igår när jag kom hem!

Imorgon har vi hela dagen på oss att lära känna varann. :)

teratos.r8or.se

Ninja
0

Grattis till nykomlingarna, Terato! Dom är jättefina! Vet hur det känns, inge kul alls att åka och jobba när man precis har fått hem en bebis. Fot i munnnen

Babbett
0

Så du tog båda din luring :-P

Grattis och lycka till!!

KickanW
0

Åh, det blev som du trodde då :) Hoppas verkligen det går bra!

Terato
0

Hihi, ja, jag ångrar mig inte! De har så mycket glädje av varann och jag känner så mycket för dem båda två! Har haft dem ute med mig i soffan idag och lattjat lite med dem i buren. De vågar inte ta sig ut på golvet än men hoppar gärna upp i mitt knä när jag sitter utanför buren och spejar mot golvet! De röjer mer än gärna runt i mitt hår också! Hihi.

Ja, jag hoppas verkligen det jag med. Nu ska jag lära känna dem först och inte brådska på för mycket. Som det ser ut nu är det nog Redefine som är lägst i rang. Introduktionen kommer att ske hemma hos mina föräldrar i en ny bur med nya leksaker så att ingen är på hemmaplan. Jag ska även bo där med dem ett par dagar är det tänkt. Håller alla tummar och tår för att detta ska få funka!

teratos.r8or.se

Nicciz
0

Åh jag hoppas verkligen att allt går bra och att "tanterna" förstår att uppskatta glinen sen.. Glad

Terato
0

Ja, om jag hinner göra klart rummet hemma hos mina föräldrar idag så tänkte jag att Sizzla ska få träffa Redefine. Så det ska bli spännande att se hur det går..

Småskitarna är helt underbara! Two skins fångade lillsyrrans hjärta igår och Redefine satt och knastrade hela kvällen på Robins axel. De är ena riktiga axelråttor som älskar att putsa en i hårbotten! Så Robin är inte lika sur nu längre för att jag tog hem två! :P

teratos.r8or.se

Nicciz
0

Ja vad spännande Skrattande väntar otåligt på en uppdatering sen..

Ja jag sa ju att dem var underbara små pussgurkor Räcka ut tungan och skönt att dem charmade Robin oxå.

Håller alla tummar jag har att det går bra med introduceringen

Terato
0

Jag är skitledsen nu för det funkade verkligen inte med Sizzla. Hon attackerade på första försöket. :(

teratos.r8or.se