JAA!! Bra Daydreams!!!
En bra sak med råttor i fokus är att jag lärt mig jätte mycket härifrån!!!
Kram kram kram på er alla
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Bra råd.. Man har börjat prata me folk man inte skulle träffat annars.. Å att ja é här :D
Yey! En bra sak med RiF är att jag fått lära känna trevliga människor som jag annars aldrig hittat åt. Och jag lärde mig en väldans massa också :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Det finns alltid något roligt att läsa här…oavsett om det är en het debatt eller massor av söta bilder :D
Det är ju bra på många sätt, nästan allt man behöver veta finns ju här om man söker lite och hittar man inte så är det ju bara att fråga. :)

Ja det är definitivt det bästa här inne: människorna dvs. Ni är en hop intelligenta och roliga rättmänniskor i vitt skilda åldrar och från alla delar av sverige. Fantastiskt roligt! :D

#6 Agree

En annan sak som är otroligt kul är att det är så accepterat att ta upp i stort sett vad som helst här inne! Oavsett om det gäller känsliga ämnen om råttor eller helt OT-trådar med frågor om sexuell läggning. Och jag säger bara: flumtråden *fniss*

Det bästa är att man kan diskutera sig blå i ansiktet! Det är skönt!!

jag håller med ALLA här! :D an har lärt sig jättemkt och jag har fått lära känna folk här! :D + att det är typ tack vare er som vi kanske ska skaffa råttor!! :D
haha det här behövs efter man suttit och läst en del trådar!
har redan lärt känna ett flertal och trivs skit bra här. jag har lätt att bli beroende av sidor och råttor iFokus är en av dom! tack för alla som finns här, hade jag haft pengar och ork hade ni alla (nästan alla) fått något.
// Vanessa

Att forumet är så bra som det är beror mycket på våra duktiga moderatorer! Tack till Ninja och Grodan!

#11 haha, sötnos :D

Alla kanonfina människor det finns här inne, alla kunskaper som folk sitter på och speciellt alla underbara råttor som gjort detta möjligt med ett forum för råttintresserade, utan råttorna hade det inte varit en sån här fin sida där folk kan byta kunskaper och erfarenheter OCH förmedla råttor, göra det möjligt med sammarbete att en råtta från de södraste delarna kan transporteras med lite tur och snälla medmänniskor här upp till de nordligare delarna i landet. Så alla kan ta del av varandras uppfödningar och därmed kunna knyta nya kontakter..
PLUS alla suuuupersöta bilder som alltid finns här gör dagen lyckad när man sitter här och kikar runt. ^^,

Jag har inte direkt gjort några nya bekantskaper här men det här är helt klart det bästa av de råttforum som jag besökt ute i cyberrymden och det enda jag besöker någorlunda ofta. Jag tycker det är så bra att man får svar på alla frågor och att det de aktiva medlemmarna först och främst är intresserade av är råttornas välbefinnande. Också roligt att många så öppenhjärtigt delar med sig av sitt kunnande och sina häng-bilder ;o
Alla här, amatörer som experter, har nästan alltid någon kommentar att komma med; både när det gäller bra och dåliga saker. Det tycker jag är hemskt roligt. Och, som någon nämnde tidigare i den här tråden, faktumet att det åldersmässigt sett är en sådan variation berikar bara forumet! 
Tycker om gränssnittet jag också, mycket folk så alltid något att läsa. Relativt bra stämning ändå för jag har sett mycket värre på andra håll förr i tiden :) Rätt så hög medelålder härinne tror jag det är också.

#17 Har för mig att grodan (tror jag) gjorde en undersökning om medlemmarnas ålder för några månader sen men sökfunktionen hänger sig på min dator ikväll. Vore kul om någon hittade och puttade den så att vi får en bredare testgrupp. :)

putt, vi behöver fortfarande lite mer positivitet här, kom igen

tack vare den här sidan så har jag börjat gilla råttor överhuvudtaget. Innan var jag en av dom som tänkte att råttor är dom som bor i kloakerna.. eller inte riktigt så kanske ^^ jag var mer neutral bara. Så tack till alla här som berättade om dessa underbara djur ;D

Man hittar nästan alltid det man söker här….annars e de bara å fråga så får man snart svar…..
De tycker jag är det bästa…..sen är det guld med så många starka viljor å åsikter!
Man lär sig mycke…..

Tycker det här borde ligga under "Gah vad VI är bra" (för det är vi!) 
Det är också jättebra att RIF finns här och distraherar mig när jag måste skriva labbrapport i elfte timmen (för att jag skitit i det och hellre suttit här om kvällarna den sista veckan
)
Jag är glad för att RiF är Rif och att vi ställer upp på varandra när vet behövs :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Här kan man prata med likasinnade djurälskare!! Trådarna innehåller så mycket olika saker att man inte hinner tröttna liksom… tävlingar, debatter, fakta, sorg, glädje, fina foton…
troll…
Nått för alla med andra ord!!