R.I.P Platon. :(

Åh han var vacker. Sov gott Platon.
Beklagar sorgen.

nej men vad hände?
*tröstkramar i massor* Rest in peace lilla Platon.
Vackre Platon! Beklagar otroligt mycket
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Platon var så himla fin, har beundrat honom sen jag såg honom på bild första gången. :( Beklagar!
Gud vad fin han var, R.I.P :/

Rest in peace Platon
R.I.P Platon! <3<3<3<3<3<3<3<333333
#2 Jag vet inte vad som hände. :/ Han var pigg och åt mat igårkväll och sen somnade han bara i sitt hus. :( För mig är det ett mysterium. :/ Han skulle bli två år den 20 augusti.
Tack allihopa. :) Ni är så snälla!
Nu är Platon begravd och sover bakom boden här hemma hos pappa. Kommer kännas tomt att komma hem till bara en råtta. :(
Otroligt vacker råtta!
R.I.P Platon
≧◔◡◔≦
Gosh…. Sov gott Platon.. Massa kramar till Keijno! 

Jättefin kille den där Platon! Tråkigt det som hänt, ta hand om dig!

va tråkit :(
R.I.P platon
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
tack allihopa för allt fint ni skriver om min kille. :)
Sånt är ju alltid tråkigt när det händer, hur gammal var han?? Han som var så fin ju!! 
Han skulle fylla två år den 20/8.. så han var ganska gammal. Men nog trodde jag han skulle överleva sin tvåårsdag iallafall. :/

Åh Hanna! vet inte vad jag ska säga! Jag finns på msn om du vill prata! Hoppas att den vackra Platon hittat mina tre töser där på andra sidan <3
Beklagar, fina Platon.
#16 aww, tack mental. :) det känns riktigt hemskt här hemma utan Platon. Men man måste ju acceptera att ingen kan leva föralltid tyvärr. :( Jag hoppas oxå han har hittat dina töser där han är nu, så han inte är så ensam, och så han inte saknar mig allt för mycket. :')

#18 Han har nog hittat min tjocka mystant Tuva skulle jag tro (svårt att missa henne) :') Bildat sig en fin råtthög där borta. Hur mår hans bror nu? Är han depp? :(
#19 Han verkar faktiskt må bra. Han beter sig precis likadant som innan. Nyfiken och matglad. Det är ju skönt det iallafall att han verkar ha tagit det bra, men deppandet kanske kommer senare. :/

Usch och fy vad hemskt.. :'( Beklagar *kramar om håårt* Och RIP lilla platon..

Åh vad jag känner med dig Keno…
Naw, vackra härliga Platon… Vila i frid, gubben.
Alltså, det är helt otroligt hur mycket man kan älska något så litet. :')

#25 det är jobbigt att man kan det! Varför lever inte djur lika länge som oss dumma människor?
#26 Ja det kan man fråga sig. Synd är det iaf. :/

Sov gott gubben :(

Beklagar sorgen. Sov Sött Stiliga Herrn! 
Aww, Platon min lilla gosing. :( Ruskigt att tänka sig att han aldrig kommer tillbaka. :(