Texten gömmer sig.
Samma här…
Man ska visst slippa det om man gör en radbrytning innan själva inlägget när man skriver första svaret på en tråd läste jag nånstans. Såhär alltså ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Jahaa, okej. Men va konstigt ändå att det blir sådär. Så ska det ju inte vara! Skit dåligt ju!
Word!
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Samma här.. Det är drygt xD
Mvh Nathalie

här med
Åååh va skönt o höra att det inte bara är här det dummar sig. XD

irriterande! Det har jag aldrig varit med om!

Inte jag heller! Här är allt perfekt :)
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

Har inte sett det på någon dator jag suttit vid o.0
#9 vad har du för magisk webbläsare? ^^
Det där har jag också varit med om, den första raden hamnar liksom i nedre delen av reklamen som är under det första inlägget som man kommenterar.. men det är ju bara den första kommentaren det gäller, sm tur är.
Något annat jag tycker är lite lustigt är att de senaste besökarna på "Min sida" är olika beroende på vilken sajt man är inne på.. iaf för mig.

#11 samma här ang besökarna
Ni som får första inlägget gömt, använder alla firefox? Det gör jag och jag trodde det var därför…
Jag får inte så som Keno beskriver utan så som Ninja beskriver. Reklamen liksom blir lite längre och käkar upp övre delen av texten :P
#12: Jag har IE, blir så ändå…
Jag använder firefox men har aldrig haft det problemet…
jag har aldrig varit med om de
#12 Jag använder firefox ja..
Jag har oxå Internet Explorer och har samma problem.

Ff här också och samma problem. Lite irriterande.
Jag har firefox och adblock plus, inga problem här
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

undras vad det beror på

Jag har Internet Explorer och har aldrig sett det tidigare förrutom i denna tråden. 
hum hum. jag undrar om det beror på den där förbaskade reklamen? hum.. humm höömmm. .. :P
Klart att det är reklamens fel… dom lägger in fel format och sen blir det kajk av allting! Äkla Google
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

verkligen SKIT STÖRIGT! … men antar att vi alla får leva med det. =P
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/
jekla google ska få smörj!!!