rått-träff ??
hej undrar om det är nogon som skulle vilja vara med på en rått-tråff i söderhamn? kanske hålla till i en park eller nått och prata om våra råttor:P?
Satsa hellre på Gävle isf :) Mer folk där… Eller så får Gävleborna åka norrut för en gångs skull :P
gävle då:P? finns en bra park där vid sjukhuset typ??
Förra sommaren hade vi en mysig träff i någon park… Fast det var jobbiga barn där :P
Jepp, i Boulognern i Gävle var vi ett gäng som träffades förra sommaren. Jag lär se vad jag har planerat nu i sommar innan jag är säker på att jag kan åka en bit. :)
(#3 Jag tyckte det var lite roligt ändå när de kom fram och var nyfikna, även om ungarna var lite väl på)

Kan ni inte ha en träff längre norrut?
Mia//
Jag lär nog ha någon träff i Sundsvall när jag är frisk och har tid :)

Det är ju lite närmare… vi har ju bara 60 mil dit!
Mia//
JAg ska vara i jämtland hela halva sommaren så jag röstar för NORR! =D

Skulle vara skoj att vara hemma hos Kickan, tycker jag!
Älskar mina stora små vänner..

Tkr också att det skulle var skojj hemma hos kickan! Är hundaar välkommna? x) (a) (skojja)
Jag har gärna en träff… Men när kan folk? Jag planerar alltid bara några dagar innan då jag ska till Sundsvall men om ni säger något bra datum kanske man kan planera tidigare. Nästa gång jag ska till Sundsvall är till helgen :)

#11För mej spelar det inge roll iaf.. Jg behöver ju inte resa lr nåt.. ;) Men i helgen kickan.. Kan inte jag komma ill dej då och lämna illbaka buren? Tack för lånet!

Mitt i veckan är mitt förslag!
Mia//
Vilken vecka då?
Jag bjuder på kaffe när vi norrlänningar kommer på ett datum för att träffas. :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Vilken som helst! Ledig alla tisdagar o onsdagar
Mia//
Enda gången jag har planerat att åka till Sundsvall är nu i helgen (åker kanske på torsdag och hem på söndag)… Sen har jag rätt mycket planer men kanske i slutet av juli eller augusti?

Agusti är jag nere i Norrtälje så det är inte riktigt bra! Åker tåg dit o hem!
Mia//