OT. Flyttar!
Ja då flyttar man hemifrån imorrn!! =D =D
Hela rummet har varit belamrat med lådor, möbler o en himmla massa andra grejer i veckor nu så man har ju inte ens kommit till för att städa. :p
Men imorrn så blir de ändring! Hämtar nyckeln till lägenheten direkt efter jobbet o hyr ett släp så att jag kan flytta alla mina möbler.
F*n va härlit de ska bli att få bo själv! =D
ååååh det e preis lika för mig xD jag är i gävle me kombi å ska hämta alla mina grejjer och råttor och burar, pust, helt ensam e jag åxå haha måttligt roligt, känns som det e för mycket att göra..och för lie Linda att bära och fixa haha shiiiii. Grattis till nya boendet !!

Orättvist :O ^^ Vill med flytta hemmifrån.. Hehe (: Men Grattis och lycka till!
Grattis Grattis!! 

Tackar tackar. :)
Va uppe tills 20 över 2 inatt o packade "det sista" :p
Varför ska ja alltid göra allt i sista sekunden?!? heh
Meen nu e nästan allt packat iaf, låg ju t.o.m på en madrass på golvet för ja har plockat isär min säng. haha

Grattis!
Jag flyttar själv hemifrån om 3 veckor, ska bli så kul!
Hur går det idag då? 

Mvh Stephanie 

Flytten gick bra o ganska smidigt. :)
Ska bara hem o hämta några småsaker idag som ja glömde igår… och ja måste damsuga mitt gammla rum m.m. 
Ja har inte hunnit få upp så många möbler än mer än soffan, sängen o tv:n men de kommer väl lite i taget.
Kändes dock väääldigt ensamt att sova helt ensam i en så stor lägenhet… :p
Men det är bra, det viktigaste ska upp först 

Mvh Stephanie 

hehe, flytta hemifrån, stor grej! Tolv år sen för mig så jag har nästan glömt, men man vänjer sig snabbt vid att bo själv ska du se! Det tråkiga är försts att man måste laga all mat, tvätta och städa allt själv också :P
Lycka till med allt!

Om jag nångång flyttar hemmifrån ska jag ta med mig hela mitt rum =P *kär*