Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 504 ggr
sussa08
0

OT Hyresrätter

Det verkar vara otroligt svårt att hitta lediga hyresrätter nu…
:(

Är det någon som vet någon hemsida där man kan kolla?
Jag googlar och går in på alla vanliga sidor (blocket mm) men hittar inte ett dugg, kanske för jag vill bo i södertälje, huddinge, salem eller tumba… Plus att det ska va en trea då jag o min vän vill bo ihop! Andrahand har jag kollat på men de flesta vill att man inte ska ha djur :(

Tipstipstips? *vill flytta hemifrån*

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Keno
0

finns det ingen typ komunsida med uppgifter om hyresvärdar?

sussa08
0

Det borde man nog kolla :D

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

sussa08
0

inte 17 hjälpte det :(

Keno
0

ring nån du känner som bor i de områdena då och fråga om dom vet och vilka dom hyr av

Tramsa
0

Kan man bo i Salem utan att vara livrädd?Förvånad

sussa08
0

Jo jag har kollat deras hemsidor o så men har missat telefontiderna :/

sussa08
0

Haha salem ja, uppväxt där :P Inte värre än nåt annat ställe :) Vad syftar du på?

Tramsa
0

#7 Okej jag hade fått en bild av att det var värsta slum- och flumorten :) (hade inte hört talas om stället innan Daniel mördades där dock)

SweGizmo
0

har samma problem som du:/ jag och min kille söker lägenhet för fullt nu… men det är svårt:(

Min blogg: SweGizmo.se

Keno
0

flytta till finspång vettja! här är det bara att välja och vraka bland lägenheter. ;)

sussa08
0

#8 nerå det är inte alls värre än botkyrka iaf :P Tråkiga med ett så litet ställe är att alla vet vilka alla är :P

Men i övrigt är det charmigt :)

#9 Det är skitjobbigt :( Vill verkligen flytta hemmifrån o så :/ Vart söker ni?

hus-musen
0

oj!! de är skitsvårt att hitta hyresrätter, de ska ju göra om de flesta till bostadsrätter oxå..irriterande!! ja o min kille har 25 kvadrat nu o har letat i 11 månader nu för en större.. vill inte flytta från området runt hägersten eftersom jobben finns här..

Qui dormit, non peccat

SweGizmo
0

#11 i Härryda komun:/ antingen Mölnlycke eller Lanvetter… helt omöjligt nästan..

Min blogg: SweGizmo.se

sussa08
0

Usch vad jobbigt :(

Lells
0

bor du i finspång Keno?? :D Känner du en johanna där?