Min present! :O :D TACK!
TACK MAMMA OCH PAPPA!!!! ÄLSKAR ER!! Jga vaknade på morgonen och mamma och pappa sa grattis.. jag fick mina presenter och sen sa mamma och pappa att en present skulle komma sen.. Efter et tag så fick jag och sandra (syrran/yaeko) gå in i sandras rum och sätta på oss ögonbindlar. sen kom pappa och ledde mej till datastolen. jag tänkte att jga skulle få en bärbar dator eller en kamera eller nåt sånt men nänä.. en MKTMKTMKT bättre present väntade.. Kolla bilden..

Åh vad roligt!!!! =D
Så söta dom var!!!!!!
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Imorn ska vi åka till sollefteo och kolla och välja en valp!! Herregud.. jag kan inte tro det!!! :O EN HUNDVALP!?!?!?!? :O Blandis mellan Jackrussel och dvärsnauscher.. (har ingenaning hur det stavas!) Gud jag kan inte koppla det.. helt sjuk.. jag kommer lägga uppp massa bilder imorn när vi har varit där!! :D Ge förslag på vad HON ska heta! :D KRAAAAAAAM!

Gud vad roligt!
Grattis!!

jag veet! haha, jag ka inte tro det.. helt sjukt..och mamma och pappa hade tom förberätt mej att ja inte skulle få nåt djur.. Igår pratde vi jättemkt om det! och när vi satt i sandras rum så sa sandra" lova att inte bli besviken, för det är inget djur" haha, hon trodde att det var en kamera! x)

Naaw vad roligt!! ^^,
Lägg in massa bilder sedan! =D

#5 haha, det kan du lite på! x)

Nu får du äntligen ett husdjur! Har du att göra tills du flyttar hemifrån och kan skaffa råttor också.. ;P

#7 haha, måånga råttor! :D Men jag har ångest! Jag vet inte vad hon ska heta! :O

Selma?
Riga?
Hehe jag är dålig på hundnamn.
Cassie kanske? =)

Bessie, Jackie? =)
Haha ja som sagt jag är dålig på det där.. =)

Donna
Darling
Diddi
är oxå kass på namn men gav mig på ett försök i alla fall… hoppas du hittar ett bra passande namn! Jag skulle nog ha lättare att hitta ett namn om jag fick träffa hunden först (om jag skulle skaffa en till vill säga) 
//Zmulan

:D tack för all förslag! :D Japp imorn bär det av till lillvalparna! Pappa sa just att det kommer vara 75% min hund och 25%dom sándras typ. x) Haha, den kanske kommer få följa med på några råtträffar ;)

Okej, det kommer vara allas hund! :P

Tyra kanske? Tycker i alla fall jag är jättefint :D
Grattis:D gud vad kul^^
Min blogg: SweGizmo.se

åh, vad kul! Grattis! :D
Jag röstar på att hon ska heta Inez :D

#16 Visste du att vår förra hund hette Inez? Eller är det bara… ett sammanträffande? 
Men gud vad kul Moa! En hund :D:D:D!!

#18 JAAAAA!!!! :D

#17 näää det visste jag inte !
JAg tycker bara det är ett så vackert namn, men då kanske det inte är så kul att döpa hund nr 2 till samma sak… :P

#20 haha, Gud vad knäppt! :O Det ör ett jättefint namn men kanske inte igen.. :P haha.. även med z också.. Haha.. :P

Grattis grattis grattia.. vad glad jag blir för din skull
Grattis Grattis!!! Lycka till med den lille!!

Thea kanske? Om du går in på den här länken så finns det många, många tusen namn, på olika teman. Klicka bara på en kategori du tycker verkar bra så finns det massa namn där!
http://www.lowchensaustralia.com/names.htm
Åh vad underbart! Då måste jag få vara hundvakt om du ska vara råttvakt :D
Grattis :D Jag gillar namnet Jackie som någon annan föreslog :D

#24 nä.. det är en tjej som inte jag gillar så mkt som heter thea…….. så nää.. tack för hemsidan! :D Ska kolla! :D
#25 haha, jaadå! Klart du ska få vara hundvakt! Vi kanske kan byta djur nån dag! x)

AA! JAG KAN INTE VÄNTA TILLS IMORN!!! :O
Bim. Andas in. Andas ut. Andas in. Andas ut. Andas in…
MEN ANDAS FORT FÖR ATT VERKLIGEN STRESSA SÖNDER ORDENTLIGT! :D:D:D

#27 Haha, näe, då var det ju inte speciellt bra :) Mmm, den där sidan kan man sitta på i timmar om man behöver få tag på ett bra namn haha ^^

Vad kul! :D Grattis!! Vilken underbar present!

Idag så ska vi åka dit! :D Åh, jag vill dit nu! Men dom skulle ha nå barnkalas idag som skulle sluta 3.. :(
Grattis!!!! :D Kommer ihåg hur lycklig jag var när vi skulle hämta min hund som valp.. :D
Lite namntips: Tyra, Donna, Kitty/Kitti, Stella, Betty, Bambi… ^^ (Har lite dålig fantasi för tillfället :P)
Lycka till med valpen sen! :D
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

Grattis Moa :)
D blir te å hitta ny råttisvakt nästa helg då?
Eller é inte bebben levklar än?
"Inte alls avundsjuk"

#33 tackar! :D Joo, det är det bästaa som finns! :D <3
#34 haha, nejnej, du behöver inte hitta nån ny råttisvakt!! :O Valpen kommer om ca en månad! Och om den skulle ha kommit nu i helgen så skulle det inte spela nån roll alls! Det skulle bara vara bra att den vänjer sig vid råttor! :D Så det är lungt.. :) Jag längtar jättemkt tills råttorna kommer!:D

tezzla:D

#36 naaw.. Det namnet gillar jag (a) Tezzla… :) Men nu ska jag stänga av satorn för vi ska åka snart! :D KRAM PÅ ER ALLA! :D Nästa gång jag sitter här kommer jag ladda upp ca948454378654736 bilder här.. :P Byebye.. :)
Längtar efter bilder! =D

Mvh Stephanie 

Grattis! gud så fiina de är!!!!

Det blev inte en hund..

Vf inte? :/

DET BLEV 2!
Ni kan kolla min bdb.. :) Så jag slipper ladda upp alla här.. :P Blir så himmla många! :D http://bims.bilddagboken.se

Haha, ja tänkte nästan d faktist :O ^^ (: Grattis (:

#40 vaddå.. blev det TVÅ!??
för det blev väl inte ingen hund va?
#44: Det blev inte EN hund, det blev TVÅ! ;)

hahaha, TVÅÅÅ blev det!! :D Kolla bdbn.. :)

Värst vad ni hann skriva innan jag postade mitt inlägg då :D
SuperduperdunderSÖTA valpar!! Grymt avundsjuk! Eftersom jag aldrig fått ha hund tycker jag du ska döpa en till Phoebe och en till Tiger - i min ära ;)

Grattis grattis!!
Skulle aldrig kunnat välja en av de där urgulliga valparna!!

En te dej å en te Sandra lr ;)
Vill ha gästlösen te bdb Moa!

#47 haha, kanskekanske.. x) Men ALDRIG HAR HAFT HUND!?!?!?!?!?!? Jag säger bara skaffa hund NU!
#48 haha, nee.. :P
49 men mimus då.. Jag har inge gästlösen.. :P Tror jag.. och om jag har det ska jag ta bort det nu.. :P
Skulle vilja ha en hund till men min Popsie vägrar dela mig med ngn annan hund..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Wow och Wow!!! =D
//Zmulan
Jag har varit inne och kommenterat din bdb bim, om du undrar vad det är för kuf x'D

Jag kommenterade också två bilder :$
som upptagetnamn =)

Fuskis! Jag vill också ha hund! Systeryster har ju lovat mig en ur hennes andra kull… om tre-fyra år ><

Jag fattar inte hur valpar kan vara så söta!! :O Fy farao vad avundsjuk jag är nu! :P
Älskar mina stora små vänner..

haha :D Tack alla! När jag får hem dom måste jag nog göra en ny tråd.. fy tusan vad många bilder det kommer bli! x)

#47 faktiskt så funderar vi (jag och mamma iaf) på att döpa en till Phoebe! ;O måste bara övertala moa först…

#58 Men jag vet inte om det passar till en hund!! :O Då kommer jag bara tänka på pheobe buffay och Letigre.. x))
guud vilka fula…..

#60 jag vet!! :O ;)