OT: Msn?
Lagt märke till att hela msn ligger nere? XD
Sjukt drygt ju xD
Mvh Nathalie
Mjotack.. :S Vad hände ^^ DH kanske fucka upp allt :D
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Vet inte exakt.. Men det verkar inte fungera för någon i hela sverige, om inte hela världen xD
Mvh Nathalie
sjukt jobbigt..
// Vanessa
Nu gick det igång igen XD
Mvh Nathalie
inte mitt…
Mitt har varit igång i flera minuter :D
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Mitt la aldrig av? Fast jag skrev inte heller =P

Mvh Stephanie 

mitt är inte igång…. på grund av att jag inte startat det! :D *smart*
Shit, precis när jag publicerade kommentaren startade msn av sig själv :S
Lehzkit… :O
mitt strular hela tiden. kan inte ladda ner nya versionen på denna gamla dator. men får hem min nya om max 10 dgar :-D.
Den gick sönder på 3½mån. inte kul.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Mitt har funkat hela tiden :P
mitt med

Mitt msn har knasat massor på senaste, fast jag trodde det hade att göra med att jag fixat windows vista på datorn nu! Men det kanske det inte är om det är en massa probs för alla andra med? :-O
#13 nädå, vista är ett elände.. hälften av gångerna fungerar inte msn, eller så kan den plötsligt inte hitta de sidor jag vill gå in på, men stänger man av brandväggen så går det. inte är det konsekvent heller att det alltid är samma sida, nä då, ibland fungerar RIF, ibland hittar den inte servern… lite vad den tycker lixom.. (ja, något bitter på min förbenade dator som sedan jag fick den(helt ny!) har fått byta nästan alla delar i och alla program för den rasat.. och så vista förståss… blä..)

Jag har sällan bekymmer med msn, macversionen kanske är lite stabilare?
Igår natt var det ju nere i ca 10-15 minuter för hela världen? :P XD
Mvh Nathalie