OT Sämsta....
….. födelsedagen i mitt liv :/
Grattis på mig >.<
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

varför då
Varför =( Grattis på dig föressten! <3<3

Vf dt? :| Grattis igen (:
För att alla mina kompisar, utom två, dissar mig idag… Sistaminuten diss, samma var på min studetn… Man känner sig så älskad… Sen håller en kille som jag gillar/gillade på att göra allt för att göra mig ledsen typ…
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Ush… det låter inte kul :/ Bajs på dom! ;) Hihi och puss på dig! Och GRATTIS igen =D <3<3
Tack:)

Grattis!

Men nu måste din födelsedag vara underbar :D För du pratar me mig på msn ju ^^ ;D

Neeh gud så jobbigt! Grattis föressten! :D
Mvh Vinetta
Haha ja tack hannah du ör underbar :)
tack allihopa!

Ibland då ^^ hehe

Grattis! :D ^^'
Låter ungefär lika kul som min födelsedag! : o men min var nog snäppet bättre.. men ushligt väder :s
(grattis på mej också (; …)
Grattis till dje också förresten :D :D :D
Det låter ju inte kul ;( Grattis ändå!! :D:D

GRATTIS :)

GRATTIS! (i eterskott..) (a)
vet hur det känns. så är det med att fylla år i början på juni när alla drar på semester, skolavslutning och studenten.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Grattis grattis!!! 
Grattis tjejen :-)
LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus

Grattis på dig! ;) Hoppas att dagarna efter "din dag" har varit bättre iaf! =D

Att det var din sämsta födelsedag kanske har något med att göra att det faktiskt var fredag den 13e? ;)
grattis i efterskott iaf!
Haha tack allihopa! Vart utslängd hemmifrån idag, men det är löst nu så mamma drog tillbaka det… Så det blir väl bättre hoppas jag ^^
#18, grejen va att de hade tackat ja till att komma men sa samma dag att det kommit förhinder… Alla på olika håll o jag fattar inte oddsen!